eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja przedszkoli publicznych w Tarnowie - poprawa efektywności energetycznej - Przedszkole Publiczne nr 6, ul. Waryńskiego 19, 33-100 Tarnów; Przedszkole Publiczne nr 26, ul. Bitwy o Wał Pomorski 11, 33-100 Tarnów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja przedszkoli publicznych w Tarnowie - poprawa efektywności energetycznej - Przedszkole Publiczne nr 6, ul. Waryńskiego 19, 33-100 Tarnów; Przedszkole Publiczne nr 26, ul. Bitwy o Wał Pomorski 11, 33-100 Tarnów.
Numer ogłoszenia: 260520 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226370 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja przedszkoli publicznych w Tarnowie - poprawa efektywności energetycznej - Przedszkole Publiczne nr 6, ul. Waryńskiego 19, 33-100 Tarnów; Przedszkole Publiczne nr 26, ul. Bitwy o Wał Pomorski 11, 33-100 Tarnów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego, dla części zamówienia (zadań) wskazanych w ust. 3, w następujących w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., c.o.) bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 1) Część nr 1 -Przedszkole Publiczne nr 6, ul. Waryńskiego 19, 33-100 Tarnów 2) Część nr 2 - Przedszkole Publiczne nr 26, ul. Bitwy o Wał Pomorski 11, 33-100 Tarnów Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną lub dwie części. Uwaga: nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne branże w ramach jednej części. W ofercie na każdą z dwóch części, należy wykazać inspektorów na wszystkie branże wskazane w rozdziale ust. 1. 3.1. Zakres robót budowlanych, podlegających nadzorowi inwestorskiemu w ramach części nr 1: 3.1.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: a) Docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych powyżej listwy cokołowej (metoda lekka BSO z użyciem samogasnącego styropianu FS 15 lub FS 20 gr. 13cm) - grunt, klej do styropianu, klej do zatapiania siatki, kołkowanie do podłoża. b) Wykonanie pełnego zakresu termomodernizacji, tj. docieplenie całej wysokości ścian obiektu wraz z wcześniejszym przygotowaniem robót (np. demontaż wszystkich elementów elewacji, wykonanie otworów wentylacyjnych, właściwym przygotowaniem istniejącego podłoża pod roboty dociepleniowe). c) Wierne odtworzenie kształtu i wielkości gzymsów oraz opasek okiennych i wszystkich elementów ozdobnych. d) Wykończenie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym o uziarnieniu 1,5 mm baranek po uprzednim wzmocnieniu podłoża gruntem głęboko penetrującym. e) Po wykonaniu prac dociepleniowych zamontowanie na odpowiednio dłuższych wspornikach zdjętych przed dociepleniem elementów. f) Wykonanie węgarków ze styropianu gr. 2-3 cm. g) Ocieplenie ścian piwnic powyżej poziomu terenu płytami styropianu ekstrudowanego gr. 12cm, klejonymi klejem mineralnym oraz kołkowanymi do podłoża, po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej na powierzchni cokołu (przygotowanie podłoża - zgodnie z wytycznymi producenta). h) Wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym żywicznym, hydrofobowym wraz z technologią systemową (kleje, narożniki, listwy startowe, siatki, listwy przyokienne, kołki). i) Ocieplenie stropodachu dwudzielnego wentylowanego granulatem wełny mineralnej gr. 19cm metodą mechanicznego wdmuchiwania na sucho, za pomocą specjalnych agregatów nasypowych (przed wykonaniem ocieplenia należy zrobić odkrywkę, w celu sprawdzenia głębokości przestrzeni pomiędzy stropem a dachem - min. 10 cm). j) Wykonanie otworów wentylacyjnych na dachu o łącznej powierzchni otworów 0,35m2 i zabezpieczenie kratkami. k) Wykonanie otworów rewizyjnych w stropodachu. l) Wykonanie odkrywek przed robotami w celu potwierdzenia poprawności przyjętych rozwiązań. m) Wymiana rynien i rur spustowych na nowe ze stali powlekanej, przy zachowaniu tych samych przekrojów. n) Wykonanie nowych parapetów zewnętrznych, stalowych powlekanych z systemowym zakończeniem (wywinięciem) kształtką plastikową po uprzednim uzupełnieniu ubytków w obrębie otworów powstałych po zdjęciu istn. podokienników. o) Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej. p) Naprawa, tynkowanie lub malowanie pozostałych części elewacji obiektu. q) Wykonanie nowej opaski chodnikowej wokół budynku. r) Przemurowanie istniejących szachtów. s) Wymiana starych okien zewnętrznych na nowe z mikrouchyłem. t) Wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe. u) Czyszczenie i malowanie farbą olejną metalowych elementów zewnętrznych (kraty, balustrady, daszki wejściowe, itp). Sprawdzenie czy zamocowanie balustrad nie zostało osłabione - w razie stwierdzenia wad - należy je naprawić v) Naprawa istniejących schodów tarasu i podestów wraz z robotami towarzyszącymi (czyszczenie i uzupełnienie ubytków betonowych i lastrykowych zewnętrznych elementów budynku): -odkucie odparzonych tynków i uzupełnienie ubytków, - obłożenie stopni i podestów wejściowych płytkami gresowymi 40x40, antypoślizgowymi na kleju mrozoodpornym -obłożenie boków stopni i podestów tynkiem mozaikowym -wykucie, odrdzewienie, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż wycieraczek w podestach. w) Wymiana istniejących obudów grzejników na nowe z płyt meblowych. 3.1.2. Roboty instalacyjne, w tym: a) Wykonanie nowej instalacji odgromowej, prowadzonej pod warstwą ociepleniową budynku, zaciski kontrolne w puszkach zlicowanych z elewacją budynku. b) Montaż nowych zewnętrznych opraw oświetleniowych. c) Wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji. c.o. d) Wymiana instalacji rozprowadzającej wraz z grzejnikami na nową o znikomej bezwładności cieplnej. e) Zastosowanie podgrzejnikowych zaworów termostatycznych i automatycznych odpowietrzników na pionach. f) Wykonanie instalacji solarnej składającej się z dwóch odrębnych obiegów (12 kolektorów słonecznych rozmieszczonych na dachu budynku na ruszcie stalowym) w celu przygotowania c.w.u. g) Montowane urządzenia i automatyka muszą być kompatybilne z istniejącymi urządzeniami zainstalowanymi przez MPEC, co umożliwi poprawne działanie systemu. Przed rozpoczęciem prac należy dokonać odpowiednich uzgodnień z dostawcą ciepła MPEC S.A. w Tarnowie. 3.2. Zakres robót budowlanych, podlegających nadzorowi inwestorskiemu w ramach części nr 2: 3.2.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: a) Demontaż istniejących płyt zewnętrznych eternitowych - płyty należy składować w miejscu wyznaczonym przez inspektora nadzoru. Wywóz i utylizacja eternitu zostanie wykonana przez Zamawiającego. b) Docieplenie ścian zewnętrznych, wełną mineralną o grubości 17 cm - metodą lekką - suchą. c) Wykonanie okładziny elewacyjnej, d) Docieplenie stropodachu styropapą o grubości 13 cm. e) Wymiana obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, f) Wymianę stolarki zewnętrznej drzwiowej na nową aluminiową o współczynniku przenikania ciepła U=2,0W/m2K. g) Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej na nową PCV z mikrouchyłem o współczynniku przenikania ciepła U=1,6W/m2K. w pomieszczeniach nr 50, 24, 18 i 19 zamontować okna z szybą antywłamaniową. h) Demontaż istniejących krat okiennych. i) Wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na nowe wykonane z blachy powlekanej. j) Wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na nowe wykonane z PCV. k) Wykonanie konstrukcji stalowej pod kolektory słoneczne. l) Demontaż oraz montaż po pracach dociepleniowych na odpowiednio dłuższych wspornikach drobnych elementów na elewacji, np.: tablice informacyjne, wsporniki flag, elementy monitoringu. m) Demontaż, przedłużenie kanałów wentylacyjnych oraz ponowny montaż po pracach dociepleniowych krat wentylacyjnych. n) Montaż szafki zlicowanej z elewacją budynku na zawór ze złączką do węża - 3 szt. o) Skrócenie jednego segmentu ogrodzenia przylegającego do ściany zewnętrznej budynku o grubość izolacji termicznej, pomalowanie i ponowny montaż. p) Naprawa istniejących schodów i podestów wraz z robotami towarzyszącymi: - odkucie odparzonych tynków i uzupełnienie ubytków, - obłożenie stopni i podestów wejściowych płytkami gresowymi 40x40, antypoślizgowymi na kleju mrozoodpornym (18 wejść): - obłożenie boków stopni i podestów tynkiem mozaikowym w kolorze istniejącego cokołu, - wykucie, odrdzewienie, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż 8 szt. wycieraczek w podestach. q) Wymiana istniejących obudów grzejników na nowe z płyt meblowych. r) Czyszczenie i malowanie farbą olejną metalowych elementów zewnętrznych (kraty, balustrady, daszki wejściowe, wywietrzaki dachowe). s) Wywóz i utylizacja odpadów. 3.2.2. Roboty instalacyjne, w tym: a) Wykonanie nowej instalacji odgromowej - przewody prowadzić w rurkach osłonowych pod warstwą ociepleniową budynku, zaciski kontrolne wykonać w puszkach zlicowanych z elewacją budynku. b) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania - grzejniki stalowe płytowe, rury wielowarstwowe, każdy grzejnik wyposażyć w zawory termostatyczne na zasilaniu oraz zawory powrotne na powrocie. c) Wykonanie instalacji solarnej z montażem kolektorów słonecznych - 5 szt. wraz układem automatyki. Montaż kolektorów słonecznych na terenie. Montowane urządzenia i automatyka muszą być kompatybilne z istniejącymi urządzeniami zainstalowanymi przez MPEC, co umożliwi poprawne działanie systemu. Przed rozpoczęciem prac należy dokonać odpowiednich uzgodnień z dostawcą ciepła MPEC S.A. w Tarnowie 4. Na zakres zamówienia składa się: a) wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) b) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizację zadania, c) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy inwestycji, d) dojazd i pobyt na placu budowy minimum 1 raz w tygodniu, a w okresie rękojmi jeden raz w ciągu 3 miesięcy, e) kontrolowanie jakości wbudowywanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, f) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą inwestycji, g) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, h) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, i) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, j) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz komisjach usterkowych i w okresie rękojmi. 5. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej pełnił będzie rolę koordynatora inspektorów wszystkich branż..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedszkole Publiczne nr 6, ul. Waryńskiego 19, 33-100 Tarnów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIAST Budownictwo i Architektura, Paweł Kołodziej., ul. Bitwy pod Monte Cassino 12B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedszkole Publiczne nr 26, ul. Bitwy o Wał Pomorski 11, 33-100 Tarnów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIAST Budownictwo i Architektura, Paweł Kołodziej, ul. Bitwy pod Monte Cassino 12B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.