eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 550 000 zł (słowniejeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Jedlina-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Jedlina-Zdrój: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 550 000 zł (słownie: jeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Jedlina-Zdrój
Numer ogłoszenia: 260527 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250888 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8544215, 8544216, 8855054, faks 74 8855269.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 550 000 zł (słownie: jeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Jedlina-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 550 000 zł (słownie: jeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Jedlina-Zdrój - tj. na sfinansowanie deficytu budżetu związanego z realizacją zadań inwestycyjnych w 2010 roku. 2) Kredyt spłacany będzie w latach 2010 -2018, w tym: Spłata 2010 31.01 28.02 31.03 30.04 31.05 30.06 31.07 31.08 30.09 31.10 30.11 31.12 - 31.252,00 Spłata 2011 31.01 28.02 31.03 30.04 31.05 30.06 - 200 000,00 31.07 31.08 30.09 31.10 30.11 31.12 - 200 000,00 Spłata 2012 31.01-13.318,50 28.02-13.318,50 31.03-13.318,50 30.04-13.318,50 31.05-13.318,50 30.06-13.318,50 31.07-13.318,50 31.08-13.318,50 30.09-13.318,50 31.10-13.318,50 30.11-13.318,50 31.12-13.318,50 Spłata 2013 31.01-13.318,41 28.02-13.318,42 31.03-13.318,41 30.04-13.318,42 31.05-13.318,42 30.06 -13.318,41 31.07-13.318,42 31.08-13.318,42 30.09-13.318,41 31.10-13.318,42 30.11-13.318,42 31.12-13.318,42 Spłata 2014 31.01 -13.318,41 28.02 -13.318,42 31.03- 13.318,41 30.04-13.318,42 31.05 -13.318,42 30.06 -13.318,41 31.07-13.318,42 31.08- 13.318,42 30.09 -13.318,41 31.10 -13.318,42 30.11 - 13.318,42 31.12-13.318,42 Spłata 2015 31.01-13.318,41 28-02-13.318,42 31.03-13.318,41 30.04-13.318,42 31.05-13.318,42 30.06-13.318,41 31.07-13.318,42 31.08-13.318,42 30.09-13.318,41 31.10-13.318,42 30.11-13.318,42 31.12-13.318,42 Spłata 2016 31.01-13.318,41 28.02-13.318,42 31.03-13.318,41 30.04-13.318,42 31.05-13.318,42 30.06-13.318,41 31.07-13.318,42 31.08-13.318,42 30.09-13.318,41 31.10-13.318,42 30.11-13.318,42 31.12-13.318,42 Spłata 2017 31.01-13.318,41 28.02-13.318,42 31.03-13.318,41 30.04-13.318,42 31.05-13.318,42 30.06-13.318,41 31.07-13.318,42 31.08-13.318,42 30.09-13.318,41 31.10-13.318,42 30.11-13.318,42 31.12-13.318,42 Spłata 2018 31.01-13.318,41 28.02-13.318,42 31.03-13.318,41 30.04-13.318,42 31.05-13.318,42 30.06-13.318,41 31.07-13.318,42 31.08-13.318,42 30.09-13.318,41 31.10-13.318,42 30.11-13.318,42 31.12-13.318,42.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61.11.30.00 - 61.11.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu, ul. Malarska Nr 26, 58-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369248,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257840,10

  • Oferta z najniższą ceną: 257840,10 / Oferta z najwyższą ceną: 326761,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.