To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Kraków: Dostawa aparatury medycznej Grupa 1 dermaton siatkujący 1 kpl wraz z elementami zużywalnymi (siatki do
powiększeń skali 1;1;5,1;3,1;6,1;9 20 sztuk);
Grupa 2 kolumna anestezjologiczna 2 sztuki;
Grupa 3 suszarka do narzędzi chirurgicznych 1 sztuka.
Numer ogłoszenia: 260536 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150414 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej Grupa 1 dermaton siatkujący 1 kpl wraz z elementami zużywalnymi (siatki do powiększeń skali 1;1;5,1;3,1;6,1;9 20 sztuk); Grupa 2 kolumna anestezjologiczna 2 sztuki; Grupa 3 suszarka do narzędzi chirurgicznych 1 sztuka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej (dalej w siwz aparatura): Grupa 1 dermaton siatkujący 1 kpl wraz z elementami zużywalnymi (siatki do powiększeń skali 1;1;5,1;3,1;6,1;9 20 sztuk); Grupa 2 kolumna anestezjologiczna 2 sztuki; Grupa 3 suszarka do narzędzi chirurgicznych 1 sztuka. 2.Główne i pomocnicze kody CPV przedmiotu zamówienia: O 33000000-0 - Aparatura medyczna O 33190000 - 8 Urządzenia i produkty medyczne 3. Pozostałe wymagania: a) dopuszcza się składania ofert częściowych, gdzie częśc stanowi grupa od nr 1 do nr 3 b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z zestawieniem granicznych parametrów techniczno-użytkowych podanych w załączniku nr 1A i 3A do specyfikacji dla poszczególnej grupy zostaną odrzucone; 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia, b) wymagania dotyczące serwisu : - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji według zaleceń producenta - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu, Numer sprawy 106/ZP/2013 - zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika (około 5-10 osób) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (około 2 osób) w dwó-ch terminach zapewniających prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: grupa 1 - dermaton siatkujący
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- COMESA Polska Sp. z o.o., ul Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8538,16
Oferta z najniższą ceną: 8538,16 / Oferta z najwyższą ceną: 8538,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grupa 2 - kolumna endoskopowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTIMED Sp. z o.o., ul. Brukowa 6, 91-341 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59756,40
Oferta z najniższą ceną: 59756,40 / Oferta z najwyższą ceną: 99900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: grupa 3 - suszarka wolnostojąca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMS - SYSTEMY STERYLIZACJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SMS - SYSTEMY STERYLIZACJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SMS Systemy Sterylizacji Sp. zo.o., ul. Konstruktorska 8, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40092,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45217,26
Oferta z najniższą ceną: 45217,26 / Oferta z najwyższą ceną: 45217,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa wkładów do strzykawki Spectris Solaris EP,MR oraz Medrad Centargo dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.