Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Kraków: Wykonanie usług drukowania broszur - biuletynów informacyjnych o egzaminach
w roku szkolnym 2008 /2009 wraz z dostarczeniem ich do wskazanych miejsc na terenie trzech województw objętych działaniem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 26053 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, fax 012 6181200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług drukowania broszur - biuletynów informacyjnych o egzaminach w roku szkolnym 2008 /2009 wraz z dostarczeniem ich do wskazanych miejsc na terenie trzech województw objętych działaniem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie do druku, druk i dostawa, osiemnastu rodzajów biuletynów informacyjnych w łącznej ilości ok. 52000 szt. o ilościach stron i nakładzie dla każdego rodzaju określonych w SIWZ. Zamawiający wymaga pilnego wykonania 7 rodzajów biuletynów w ilości 24000 egzemplarzy z dostarczeniem ich we wskazane przez Zamawiającego miejsca. Kolejne dostawy realizowane będą sukcesywnie w określonych przez Zamawiającego terminach i dostarczone zgodnie z jego dyspozycjami. Biuletyny mają formę broszur formatu A-4, (dopuszcza się falcowanie z formatu A-3), zszytych na grzbiecie (2 uderzenia), z jednostronnie kolorową okładką (do zadrukowania), drukowanych w kolorze czarnym, na papierze o gramaturze 80 g/m2. Podstawą do druku będą przekazane przez Zamawiającego pliki z elektronicznym zapisem biuletynów. W zakres zamówienia wchodzi konfekcjonowanie biuletynów w odrębne paczki dla każdego rodzaju biuletynów, o wadze nie przekraczającej 20 kg, czytelnie oznakowane stosownymi naklejkami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć biuletyny najpóźniej, przed godz. 8:00 w dniu odpowiadającym terminowi wykonania zamówienia, do wskazanych miejsc na obszarach województw lubelskiego, małopolskiego oraz podkarpackiego. O miejscu dostawy, ostatecznym terminie jej realizacji (jeżeli nie jest określony datą dzienną) oraz ilości egzemplarzy w dostawie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w momencie przekazania materiałów do druku, co nastąpi nie później niż na 7 dni przed wymaganym terminem realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilości stron i nakładu biuletynów, dokonywania zmian dotyczących wykonania lub rezygnacji z wykonania całego lub części zakresu zamówienia - przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.41.00 - Usługi w zakresie drukowania broszur Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.1. złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w SIWZ, 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego nr 19, poz. 177 z póź. zm.), 1.6. oraz w szczególności : a) dysponują potencjałem technicznym i osobami do uzyskania zdolności technicznej do druku i konfekcjonowania biuletynów w ilościach umożliwiających realizację pilnej części zamówienia w terminie 7 dni (7 rodzajów biuletynów w liczbie 24 000 egzemplarzy). b) wskażą odbiorców minimum 3 usług w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu ze świadczenia takich usług w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł), a także, dostarczą wraz z ofertą, określone w SIWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia tych warunków. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia w oparciu o dostarczone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem). 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) - jeżeli jest wymagane. 4. Zaparafowany projekt umowy, uzupełniony danymi dot. Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zaświadczenia lub oświadczenie - wg wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 7. Wypełniony Wykaz informacji (załącznik nr 6 do SIWZ) dla udokumentowania spełnienia warunku posiadania zdolności do wykonania zamówienia zawierający opis posiadanego potencjału technicznego i posiadanych zasobów ludzkich oraz wykaz wykonanych minimum 3 uslug w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu z realizacji takich uslug w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, Al. F. Focha 39, 30-119 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Al. Focha 39, 30-119 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.