To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Narol: ZP.271.5.2013 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Narol.
Numer ogłoszenia: 260580 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223168 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317086 w. 27, faks 016 6317104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.5.2013 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Narol..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Rodzaje odpadów komunalnych zbieranych z nieruchomości zamieszkałych. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących frakcji odpadów komunalnych zbieranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Narol: 1. odpady komunalne zmieszane; 2. odpady komunalne zebrane selektywnie: - szkło, - papier, - tworzywa sztuczne, - metale, - odpady zielone. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, zapisami uchwały Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Narol. 2. Częstotliwość zbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości. Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych: 1. z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej - jeden raz w miesiącu. W okresie sezonu letniego (lipiec, sierpień) - dwa razy w miesiącu; 2. z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie wielorodzinnej - jeden raz w tygodniu. Odbieranie odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny następujących frakcji: szkła, papieru, tworzyw sztucznych i metali, odpadów zielonych: 1. z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej - jeden raz w miesiącu. 2. z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie wielorodzinnej - jeden raz w tygodniu. 3. Rodzaje pojemników, w których mieszkańcy gromadzić będą odpady. Odpady komunalne zmieszane powstające na terenie nieruchomości będą gromadzone w przystosowanych do odbioru odpadów pojemnikach metalowych lub z tworzywa sztucznego o minimalnej pojemności 120 litrów. Nie powinny być stosowane większe niż 240 litrów. W przypadku zabudowy wielorodzinnej mogą być stosowane pojemniki kontenerowe - 1.100 litrów. Odpady komunalne zmieszane mogą być również gromadzone w workach foliowych koloru czarnego. Do selektywnego zbierania odpadów komunalnych będą stosowane worki foliowe o pojemnościach od 60 do 120 litrów, w następującej kolorystyce: - do zbierania szkła - worek foliowy koloru ZIELONEGO; - do zbierania papieru - worek foliowy koloru NIEBIESKIEGO; - do zbierania tworzyw sztucznych i metali - worek foliowy koloru ŻÓŁTEGO; - do zbierania odpadów zielonych - worek foliowy koloru BRĄZOWEGO. 4. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy Narol za jedno półrocze. Rodzaj wytwarzanych odpadów Ilość odpadów w zabudowie jednorodzinnej w Mg/rok Ilość odpadów w zabudowie wielorodzinnej w Mg/rok Razem Odpady komunalne zmieszane 300,00 50,00 350,00 Szkło 9,00 1,00 20,00 Papier 2,00 0,50 2,50 Tworzywa sztuczne i metale 4,50 0,50 5,00 Odpady zielone 4,50 0,50 5,00 RAZEM 320,00 52,50 372,50 Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna i wynika ze sprawozdań za 2012 r. Ilości zostały podane w celu sporządzenia oferty. 5. Zasady odbioru odpadów. Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów prowadzony będzie według następujących zasad: a) Odpady zbierane selektywne oraz odpady zmieszane będą odbierane w taki sposób, aby nie dopuścić do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów. b) Wykonawca sprawdzi losowo w każdym miesiącu odbierania odpadów w 50-ciu gospodarstwach domowych zawartość worków z odpadami selektywnie zebranymi pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako odpady zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych jako zmieszanych, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządzi na tę okoliczność stosowną dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) i przekaże ją Zamawiającemu. 6. Obowiązki sprawozdawcze Wykonawcy. 1) Wykonawca ma obowiązek przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: - ilości odebranych odpadów zmieszanych [ w Mg]; - ilości odebranych odpadów ze szkła [ w Mg]; - ilości odebranych odpadów z papieru [ w Mg]; - ilości odebranych odpadów z tworzyw sztucznych [ w Mg]; - ilości odebranych odpadów z metali [ w Mg]; - ilości odebranych odpadów zielonych [ w Mg]. Raporty wraz z wykazem nieruchomości muszą być przekazane w formie papierowej i elektronicznej w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Raporty miesięczne będą podstawą do rozliczenia faktury (faktur) wystawionej przez Wykonawcę za wykonaną usługę. 2) Przez cały czas trwania umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. 3) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania kwartalne, zgodnie ze wzorem stosowanego Rozporządzenia i przekazywał Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy sprawozdanie. 7.Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Narol. 1) W zakresie transportu odpadów komunalnych Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; b) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów odbioru odpadów. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów; b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itd.; c) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych frakcji odpadów z nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia wszystkich właścicieli o w/w harmonogramach. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbiorów w formie wydruków, które dostarcza właścicielom nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Narol. Ponadto Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w/w/ harmonogramy w wersji elektronicznej, które Zamawiający publikuje na swojej stronie internetowej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych według ustalonych harmonogramów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego i właścicieli nieruchomości zamieszkałych o zmianach harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. 5) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w odpowiednich pojemnikach i workach. W przypadku gdy odpady nie są gromadzone w odpowiednich pojemnikach, w tym workach odpowiadających wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Narol, Wykonawca obowiązany jest do ich odebrania oraz poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2012 r. poz. 21) ,samodzielnego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami lub przekazania do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Narol. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia lub odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, szkło, tworzywa sztuczne i metale. Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczone będą na podstawie wzorów zawartych w w/w Rozporządzeniu. 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu comiesięczny raport z systemu GPS zamontowanego w pojeździe przeznaczonym do odbierania odpadów, dokumentującego przebieg pracy pojazdu na terenie. 10) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne z terenów zamieszkałych w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych rozporządzeniem określonych poziomów ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji kierowanych do składowania. 11) Wykonawca ma obowiązek podania numerów rejestracyjnych pojazdów, które będą wykonywały usługę na terenie gminy. 12) Wykonawca powinien spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 13) Wykonawca będzie miał zakaz prowadzenia na terenie gminy odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. 14) Wykonawca dokona odbioru i transportu odpadów w przypadku, gdy dojazd do miejsc odbioru odpadów komunalnych będzie utrudniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i właściciela nieruchomości, bez ubiegania się o roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 15) Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu podgląd monitoringu z przebiegu zbiórki odpadów wraz z przeszkoleniem pracownika wskazanego przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.K EMPOL Sp.zo.o., os. Rzeka 138, 34-451 Tylmanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120370,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107919,00
Oferta z najniższą ceną: 107919,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241110,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NAROL
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Chotylub wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi NAROL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.