Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Szamotuły: Usługi dotyczące wycięcia 116 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr. 1857 P Szamotuły-Gąsawy oraz zakupie pozyskanego drewna.
Numer ogłoszenia: 260581 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2924032, fax. 061 2924032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-szamotuly.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dotyczące wycięcia 116 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr. 1857 P Szamotuły-Gąsawy oraz zakupie pozyskanego drewna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dotycząca wycięcia 116 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr. 1857 P Szamotuły-Gąsawy oraz zakupie pozyskanego drewna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 43.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert do dnia 20.10.2008r. do godz. 9,oo . 3. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły 52907200020440020823700101 z zapisem na przelewie Wadium do przetargu na wycinkę drzew. 4. Wadium oferenta z którym zostanie zawarta umowa, zostaje zaliczone na poczet opłaty za pozyskane drewno. 5. Pozostałym oferentom wadium zwraca się po upływie terminu związania z ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 )nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art.24 Prawa zamówień publicznych. -wykonawców , którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny. -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r .- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr.1 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 i art.24 Prawo zamówień publicznych - zawarte w formularzu ofertowym. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w ZUS lub KRUS. - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego. - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-szamotuly.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 64-500 Szamotuły, ul. B.Chrobrego 6, pokój nr.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 64-500 Szamotuły, ul.B.Chrobrego 6, pokój nr.5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (GZ-50) na potrzeby Sądu Rejonowego w Szamotułach w okresie od 1 września 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Wycinka i korekta drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
- Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2024 r. i 2025 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2024 r.
- Modernizacja infrastruktury drogowej polegającej na remoncie drogi gminnej ul. Mickiewicza w Mszani
- Rozbudowa DW 955 w m. Jawornik
- Budowa chodnika w miejscowości Pamiętowo
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.