Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i urządzeń fotokopiujących
Numer ogłoszenia: 26058 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i urządzeń fotokopiujących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Komputery przenośne, stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie; CZĘŚĆ II - Komputery stacjonarne, akcesoria; CZĘŚĆ III - Komputery przenośne, akcesoria;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.00 - Konsole .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP tj.: 1.1.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP). 2.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zama-wiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnić realizację zamówienia we wskaza-nym w punkcie VIII SIWZ terminie. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawia-jącego, określonymi w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane kom-putery stacjonarne lub podstawowe elementy (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD-CD-R-RW) użyte do budowy komputera znajdowały się na Liście Zgodności Sprzętowej odpowiednio dla Windows XP lub Vista publikowanej na stronach: http:winqual.microsoft.comhcl 4.W ofercie należy wyszczególnić wszystkie istotne parametry oferowanego sprzętu. Bezwzględnie wymagane są parametry oferowanego sprzętu. W pozycjach, gdzie zamawiający wyszczególnił wymagane parametry lub dodał słowo wyszczególnić (załącznik nr 5). 5.Wykonawca musi wypełnić formularz oferty (załącznik nr 3) wraz z kalkulacją ce-nową lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1, maximum 5), wykaz załączonych dokumentów musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 7). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wyklucze-nia z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (załącznik nr 6); 3)oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1); 4)wypełniony formularz ofertowy sprzętu i oprogramowania wraz z kalkulacją szczegółową (załącznik nr 3); 5)Wypełniony załącznik nr 5. Bezwzględnie wymagane są parametry oferowanego sprzętu w pozycjach, gdzie zamawiający wyszczególnił wymagane parametry lub dodał słowo wyszczególnić. 6)Oświadczenie, że oferowane komputery lub podstawowe elementy (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD-CD-R-RW) użyte do budowy komputera znajdują się na Liście Zgodności Sprzętowej odpowiednio dla Windows Vista lub Windows XP publikowanej na stronach: http:winqual.microsoft.comhcl (załącznik nr 8) 7)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (nie mniej niż 1, nie więcej niż 5), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw) (załącznik nr 7); 8)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 9) W przypadku Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ (załącznik nr 2) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 121 w godz. od 11:00 do 13:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedzibie zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45- 09.30 i od 13.30 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery przenośne, stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne, stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery stacjonarne, akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne, akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery przenośne, akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne, akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa monitorów do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.