Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Łask: Dostawa aparatu RTG do zdjęć pantomograficznych do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 260596 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu RTG do zdjęć pantomograficznych do siedziby Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG do zdjęć pantomograficznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane z załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV - 33111500-6 -stomatologiczne aparaty rentgenowskie. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, do budynku szpitala, do pracowni rentgenowskiej, drugie piętro szpitala, SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask. Montaż sprzętu, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu medycznego szpitala..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie oraz dokumentów i oświadczeń (formuła spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz oferty. 1.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.5.wykaz wykonanych co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.). 1.6. Dokumenty dopuszczające dany wyrób do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana przez wytwórcę - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, - na wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 1.7. Katalogi firmowe oferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, z z zaznaczonymi stronami, na których wskazane dane się znajdują lub kopie wskazanych stron katalogu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada katalogów lub gdy w katalogach tych wymagane informacje nie znajdują się, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta potwierdzający spełnianie warunków techniczno-użytkowych. W sytuacji braku wyżej wskazanych dokumentów Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu o spełnianiu przez oferowany sprzęt wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 1.8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9.Oświadczenie. 1.10.Parafowany i wypełniony wzór projektu umowy. Dokumenty, o których mowa w pkt.VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt. 2 i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, budynek administracyjny zamawiającego, pokój nr 23 (zamówienia publiczne) lub ze strony www.ipzp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można dostarczać osobiście do sekretariatu Zamawiającego lub drogą pocztową na adres Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.