Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Pruszków: Dotyczy przetargu nieograniczonego na dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 260603 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy przetargu nieograniczonego na dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie zamkniętego systemu pobierania krwi. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, tj. elementy systemu zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego w tabeli asortymentowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ/umowy. Załącznik nr 2 zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością w skali dwóch lat. Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja w nim wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym, bez możliwości roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ilość zamówionego towaru uzależniona będzie od ilości udzielanych świadczeń zdrowotnych. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego przedmiotu zamówienia przez czas obowiązywania umowy. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały czas obowiązywania umowy. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. Wymagania systemu : 1. System bezpieczny, zapewniający sterylność pobrania. 2. Wymagany korek, zabezpieczający przed efektem aerozolowym. 3. Probówki wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego się i niełamliwego, współpracujące w sposób bezawaryjny ze sprzętem laboratoryjnym. 4. Termin ważności (przydatności do stosowania) poszczególnych elementów systemu dostarczanych przez Wykonawcę Produktów musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Probówki wystandaryzowane , zapewniające pobieranie pożądanej objętości krwi i właściwe stężenie odczynnika 6. Metoda oznaczania OB liniowa . 7. Możliwość zastosowania adapterów umożliwiających pobieranie krwi przez końcówki Luera oraz możliwość zastosowania adapterów membranowych umożliwiających podawanie leków wchodzące w skład systemu. Adaptery muszą być sterylne. 8.Odporność probówek na uszkodzenie w trakcie transportu i wirowania 9. Łatwość utylizacji. 10.Wszystkie probówki muszą być z polem do opisu. 11.Wszystkie elementy systemu muszą być kompatybilne ze sobą (dołączyć oświadczenie producentów o kompatybilności). 12.Wszystkie elementy systemu muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych datę ważności, znak CE oraz numer katalogowy (jeśli posiadają). 13.Możliwość pobierania krwi metodą aspiracyjną w trudnych pobraniach. Wykonawca zagwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie ( należy przeszkolić ok. 160 osób, w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. Szczegółowe terminy określi zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela asortymentowo - ilościowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w tabeli ilości przedmiotu zamówienia są wartością szacunkową w skali 2 lat, która może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Nazwa przedmiotu zamówienia ilość szt. zamawiana w skali 2 lat łącznik do venflonów 20 000 łącznik do strzykawek 4000 strzykawko-probówka do gazometrii 2 ml 16000 strzykawko-probówka na skrzep 7,5 ml 12000 strzykawko-probówka na skrzep 5,5 ml 100000 strzykawko-probówka na morfologię z EDTA: 1-1,2ml 800 strzykawko-probówka na morfologię z EDTA: 2-3ml 46000 strzykawko-probówka z EDTA 7,5 ml 400 statyw do OB. na 10 miejsc bez ścianki tylnej 3 strzykawka-probówka na OB. 2 ml. Komplety z rurką z podziałką 6000 strzykawko-probówka na wskaźnik 2,5 - 3 ml 44000 strzykawko-probówka na małopłytkowość z odczynnikiem innym niż cytrynian i heparyna 400 strzykawka z cytrynianem 5 ml 400 strzykawko-probówka z heparyną litową 300 strzykawko-probówka na grupę krwi 4 ml EDTA 7000 igła systemowa nr 9 60000 igła systemowa nr 8 20000 igła systemowa 7 3000 igła typu motylek do pobierania krwi, pakowana pojedynczo, sterylna, po otwarciu gotowa do użycia 0,8 mm długość do 80 mm 100 igły systemowe sterylne - z wężykiem 7-12 cm, z łącznikiem typu Luera i mchwytem na stałe połączonym z igłą, pakowane pojedynczo, sterylne 100.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienia uzupełniające do wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. Ocena spełniania warunku metoda spełnia nie spełnia na podstawie złożo0nych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wymagane prawem, zgodnie z obowiązującą ustawą o Wyrobach Medycznych (Ust. Z dn. 20.05.2010r. DZ. Ust. Nr 107 poz. 679). - każdy dokument należy opisać, której poz. tabeli asortymentowo-ilościowej dotyczy. 2. Deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) lub certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III ) - każdy dokument należy opisać, której poz. tabeli asortymentowo-ilościowej dotyczy. 3. Próbki oferowanych produktów dla potwierdzenia wymogów zamawiającego, w ilościach przedstawionych w tabeli Próbki muszą być opisane numerem pozycji oraz nazwą oferenta, pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Katalog oferowanych produktów, foldery lub zdjęcia z opisem. 5. Opis rodzaju zaoferowanego systemu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2) Tabela asortymentowo - ilościowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ (należy złożyć również w wersji elektronicznej) 3) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - rodzaj zaoferowanego systemu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany w treści zawartej umowy w zakresie : a) Obniżenia cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych. b) Zmiany stawek podatku VAT i wynikające z tego zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiany cen brutto w stopniu wynikającym ze zmian stawek podatku VAT nie stanowią zmian w treści umowy w rozumieniu § 1 ust. 1 umowy oraz zmian wysokości cen określonych w § 4 ust. 2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 - pokój zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 - pokój zamówień publicznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- ZP 38/24 Dostawa sprzętu medycznego i anestezjologicznego j.u.
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.