eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiZorganizowanie i przeprowadzeniewarsztatów umiejętności rodzicielskich dla 20 osób - rodziców młodzieży uczestniczącej w PAL realizowanym przez Gminę Piaski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PriorytetVII. Promocja integracji społecznej, Działanie7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Piaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie: warsztatów umiejętności rodzicielskich dla 20 osób - rodziców młodzieży uczestniczącej w PAL realizowanym przez Gminę Piaski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społe
Numer ogłoszenia: 260605 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242575 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie: warsztatów umiejętności rodzicielskich dla 20 osób - rodziców młodzieży uczestniczącej w PAL realizowanym przez Gminę Piaski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: warsztatów umiejętności rodzicielskich dla 20 osób - rodziców młodzieży uczestniczącej w PAL realizowanym przez Gminę Piaski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2 Wymagana ilości godzin zajęć: warsztaty mają zawierać 20 h po 60 minut zajęć. 1.3 Do przeprowadzenia warsztatów umiejętności rodzicielskich stacjonarnych Zamawiający we własnym zakresie zabezpieczy lokal. 1.4 Godzina kursu = 60 minut. 1.5 Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywnymi: przez pracę grupową, ćwiczenia praktyczne, prace w podgrupach i indywidualne wraz z miniwykładami. 1.6 Organizator kursu zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 1.7 Wykonawca zamówienia przygotuje i przeprowadzi ankiety ewaluacyjne dla uczestników warsztatów umiejętności rodzicielskich. 1.8 Liczbę godzin dziennie trwania kursu ustala Wykonawca - jednakże nie mniej niż 4 godziny dziennie - nie więcej niż 6 godzin dziennie. 1.9 Wykonawca ustala ramowy harmonogram zajęć. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkoleń. 1.11 Na zakończenie kursu Wykonawca zobowiązany jest wystawić, każdemu z uczestników dokument potwierdzający odbycie szkolenia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r., w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, zawierających informacje dotyczące przede wszystkim zakresu szkoleń i liczby godzin szkoleniowych. 1.12 Wykonawca ma obowiązek, w przypadku wygrania przetargu, przechowywać należycie zabezpieczoną wszelką dokumentację związaną z realizowanym zamówieniem przez okres pełnych 10 lat. 1.13 Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest do podania ilości godzin warsztatów objętych ofertą (podanych w zadaniu 1 punkt 1.2 SIWZ). Zaproponowanie w ofercie kursu w ilości godzin mniejszej od wymaganej minimalnej ilości godzin, będzie skutkowało odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) z uwagi na fakt jej niezgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 1.14 Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 1.15. Zajęcia w ramach warsztatów przeprowadzą osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 1.16 W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 1.17 Celem warsztatów umiejętności rodzicielskich powinno być: rozwijanie umiejętności budowania prawidłowych relacji w różnych układach i sytuacjach międzyludzkich, kompetencji w zakresie konstruktywnych relacji z dziećmi opartych na miłości i akceptacji przy uregulowaniu norm i wymagań konsekwentnie wobec dzieci stawianych. Zajęcia będą również miały na celu rozszerzenie umiejętności komunikowania się i rozumienia dzieci, pozwolą na wzrost świadomości znaczenia własnej osoby oraz własnego systemu wartości w skutecznym wychowywaniu. Warsztat pozwoli na pogłębienie samoświadomości i refleksji na temat skuteczności określonych metod oraz powinien ułatwić przejrzenie niektórych mitów i stereotypów dotyczących wychowywania. 1.18 W trakcie przeprowadzania warsztatów umiejętności rodzicielskich organizator kursu zapewnia: jedną przerwę kawową w ramach których każdy uczestnik będzie mieć zapewnione: ciasta minimum 5 różnych rodzajów (herbatniki, czekoladowe, z galaretką, wafelki, itp.) - 150 gram na osobę, kawę rozpuszczalną (w saszetkach) 2 saszetki na osobę, herbatę w saszetkach (minimum trzy różne rodzaje w torebkach ze sznureczkiem) - 3 saszetki, śmietankę do kawy (kubeczki 10 ml) - 2 sztuki na jednego uczestnika, cukier (saszetka 5 gr) - 4 sztuki na osobę, soki minimum 3 różne smaki (pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka itp.) 0,5 litra na osobę, woda mineralna w butelkach po 500 ml (gazowana i niegazowana) - 2 butelki na osobę. 1.19 Szczegółowy terminarz szkoleń będzie na bieżąco ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczne LOGOS, Zbigniew Zatoński, ul. Narutowicza 16/18/5, 20-004 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.