Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Bytów: Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych oraz dostawa odczynników ZP29/L/3/2010
Numer ogłoszenia: 260631 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8228500, faks 0-59 822 39 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych oraz dostawa odczynników ZP29/L/3/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych tej samej klasy z różną wydajnością (ilość oznaczeń na h) oraz dostawa dedykowanych do dzierżawionych analizatorów w układzie otwartym odczynników do wyróżnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ reakcji oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych do wykonania 255 tysięcy oznaczeń. Odczynniki, kalibratory i materiały kontrolne od jednego producenta. 2. Dzierżawa z usługą serwisową po stronie Wydzierżawiającego dwóch analizatorów biochemicznych wraz z jednostką sterującą ( komputerem, monitorem, drukarką laserową, UPS) i stacją oczyszczania wody do każdego z obu analizatorów. 3. Bezwzględne wymagania techniczne analizatorów: 3.1.Analizator o niższej wydajności - System analityczny otwarty, badania wykonywane w systemie mokrej chemii z systemem chłodzenia odczynników - Minimalna wydajność 200 testów na godzinę. Maksymalna wydajność analizatora do 250 testów na godzinę. - Analizator fabrycznie nowy. - Oprogramowanie w języku polskim - Możliwość podłączenia do sieci informatycznej z komunikacją dwukierunkową. - Sonda wyposażona w czujnik poziomu odczynników i próbki - Skaner w wyposażeniu analizatora - Możliwość dostawiania lub wymiany odczynników dostępnych na pokładzie analizatora bez przerywania pracy analizatora - System chłodzenia odczynników poniżej 15 stopni Celsjusza - Analiza statystyczna i graficzną wyników pomiarów kontrolnych wg reguł Westgarda i grafu Levey-Jenningsa z możliwością wydruku wykresu Levey-Jenningsa - System pomiarowy z kuwetami wielokrotnego użytku o trwałości minimum 100 tysięcy odznaczeń na kuwetę - System pomiarowy posiadający zabezpieczenia przed użyciem zanieczyszczonych kuwet - Rozwiązanie techniczne zapewniające skuteczność mycia igieł sondy odczynnikowej i pobierającej próbki - Możliwość regulacji ilości cykli mycia sond i kuwet wraz z funkcją dodatkowego mycia w zależności od potrzeb Zamawiającego - Nie mniej niż 45 pozycji na rotorze odczynnikowym - Nie mniej niż 70 pozycji na rotorze prób badanych - Możliwość wykonywania reakcji wieloodczynnikowych - Ilość długości fal pomiarowych nie mniej niż 10 - Obecność filtru referencyjnego o długości 700 nm - Możliwość wykonywania reakcji wieloodczynnikowych - Możliwość wykonywania kalibracji wielopunktowych - Możliwość wstępnego rozcieńczania próbek - Automatyczne rozcieńczanie wzorca do krzywej kalibracyjnej - Automatyczne rozcieńczanie i pomiar surowic po przekroczeniu liniowości testu lub zakresów referencyjnych - Możliwość zaprogramowania niemianowanych materiałów kontrolnych w programie kontroli jakości - Możliwość wydruku wartości referencyjnych w odniesieniu do płci i wieku pacjenta - Możliwość regulacji temperatury reakcji - Możliwość współdzielenia odczynników dla różnych testów tj. możliwość wykorzystania tego samego odczynnika w różnych aplikacjach. 3.2.Analizator o wyższej wydajności - System analityczny otwarty, badania wykonywane w systemie mokrej chemii z systemem chłodzenia odczynników - Minimalna wydajność analizatora 250 testów na godzinę. Maksymalna wydajność analizatora do 300 testów na godzinę. - Analizator fabrycznie nowy. - Oprogramowanie w języku polskim - Możliwość podłączenia do sieci informatycznej z komunikacją dwukierunkową. - Sonda wyposażona w czujnik poziomu odczynników i próbki - Skaner w wyposażeniu analizatora - Możliwość dostawiania lub wymiany odczynników dostępnych na pokładzie analizatora bez przerywania pracy analizatora - System chłodzenia odczynników poniżej 15 stopni Celsjusza - Analiza statystyczna i graficzna wyników pomiarów kontrolnych wg reguł Westgarda i grafu Levey-Jenningsa z możliwością wydruku wykresu Levey-Jenningsa. - System pomiarowy z kuwetami wielokrotnego użytku o trwałości minimum 100 tysięcy odznaczeń na kuwetę - System pomiarowy posiadający zabezpieczenia przed użyciem zanieczyszczonych kuwet - Rozwiązanie techniczne zapewniające skuteczność mycia igieł sondy odczynnikowej i pobierającej próbki - Możliwość regulacji ilości cykli mycia sond i kuwet wraz z funkcją dodatkowego mycia w zależności od potrzeb Zamawiającego - Nie mniej niż 60 pozycji na rotorze odczynnikowym - Nie mniej niż 70 pozycji na rotorze prób badanych - Możliwość wykonywania reakcji wieloodczynnikowych - Ilość długości fal pomiarowych nie mniej niż 10 - Obecność filtru referencyjnego o długości 700 nm - Możliwość wykonywania reakcji wieloodczynnikowych - Możliwość wykonywania kalibracji wielopunktowych - Możliwość wstępnego rozcieńczania próbek - Automatyczne rozcieńczanie wzorca do krzywej kalibracyjnej - Automatyczne rozcieńczanie i pomiar surowic po przekroczeniu liniowości testu lub zakresów referencyjnych - Możliwość zaprogramowania niemianowanych materiałów kontrolnych w programie kontroli jakości - Możliwość wydruku wartości referencyjnych w odniesieniu do płci i wieku pacjenta - Możliwość regulacji temperatury reakcji - Możliwość współdzielenia odczynników dla różnych testów tj. możliwość wykorzystania tego samego odczynnika w różnych aplikacjach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
4. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 6 do SIWZ), że oferowany asortyment spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (dz. U. 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zm.), na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody powstałe u Zamawiającego w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu niespełniającego przedmiotowych wymogów. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane analizatory, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty instrukcję obsługi oferowanego analizatora w języku polskim z zaznaczonymi fragmentami określającymi wymagane parametry graniczne. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty instrukcji obsługi na nośniku elektronicznym /CD, DVD/ oraz w formie dokumentu wybrane strony potwierdzające wymagane parametry graniczne /jeżeli dotyczy/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.1.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową. 2.1.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny za towary będące przedmiotem umowy, 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT lub nastąpi zmiana stawek celnych; 2.3. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, bądź wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń; 2.4. zmianę ilości zamawianego asortymentu w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego; 2.5. zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku gdy wystąpi przejściowy brak asortymentu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych od asortymentu objętego Umową, bądź wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę asortyment zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2.6. nieodpłatnej wymiany dostarczonego asortymentu (wartość wymienionych elementów nie może obniżyć wartości kompletnego asortymentu w stosunku do cen określonych w Umowie) lub uzupełnienie elementów składowych asortymentu w okresie gwarancji w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na spełnienie wymagań gwarancyjnych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13 biurowiec/sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Roboty związane z dostawą kruszywa łamanego i bieżącą konserwacją dróg gruntowych będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań biochemicznych i immunochemicznych
- Dostawy podłoży mikrobiologicznych - część I
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 1.2025
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 2
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 4/ZP/2025
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.