Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-23
Łomianki: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 260716 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji rodzajowo-ilościowej - załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia stanowi 6 odrębnych Pakietów. Pakiet Nr 1: 1 Kompresy niejalowe 8w 13n 5cm x 5cm x 100 opak. 2000 2 Kompresy niejalowe 8w 13n 7.5cm x 7.5cm x 100 opak. 1000 3 Kompresy niejałowe 8w 13n 10cm x 10cm x 100 opak. 1000 4 Kompresy niejałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 100 opak. 800 5 Kompresy jałowe 8w 17n 5cm x 5cm x 3 typ blister opak. 15000 6 Kompresy jałowe 8w 17n 7.5cm x 7.5cm x 5 typ blister opak. 5000 7 Kompresy jałowe 8w 17n 10cm x 10cm x 3typ blister opak. 1000 8 Kompresy jałowe 8w 17w 10cm x 10cm x 5 typ blister opak. 1000 9 Kompresy jałowe 8w 17n 10cm x 10cm x 10 typ blister opak. 500 10 Kompresy jałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 3 typ blister opak. 2000 11 Kompresy jałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 5 typ blister opak. 4000 12 Kompresy jałowe 12w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5cm typ blister opak. 3000 13 Kompresy jałowe 12w 17n 10cm x 10cm x 5 typ blister opak. 2000 Pakiet Nr 2 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 3 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 4 1 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na palec 1cm x 1m opak. 20 2 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na dłoń/stopa 1,5cm -3cm x 1m opak. 40 3 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na ręka/noga 3,5-4,5cm x 1m opak. 60 4 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowa/udo 5,0-6,5cm x 1m opak. 30 5 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na biodro/brzuch 7,9-9,5cm opak. 30 6 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus 10,0-13,5cm x 1m opak. 20 7 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus min 14cm x 1m opak. 20 8 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę ramię, kolano, podudzie 5,0-6,5cm x 1m opak. 200 9 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę,udo, biodra 7,0-9,5cm x 1m opak. 150 Pakiet Nr 5 1 Serweta gazowa jałowa 17n 45cm x 45cm Rtg x 2 opak. 500 2 Serweta gazowa jałowa 17n 30cm x 45cm Rtg x 2 opak. 500 3 Serweta wyjałowiona 30cm x 30cm x 2 z taśmą opak. 100 4 Serweta z włókninyfoliowej jałowej 45cm x 75cm x 1 opak. 480 5 Serweta z włókniny foliowej jałowej 75cm x 40cm x 1 opak. 100 6 Serweta z włókniny foliowej jałowej 90cm x 75cm x 1 opak. 100 7 Serweta z włókniny foliowej jałowej 52cm x 70cm x 1 opak. 100 8 Tupfery jałowe max 7cm x 7cm x 10 typ blister opak. 1000 9 Tupfery jałowe max 12cm x 12cm x 5typ blister opak. 500 10 Tupfery jałowe max 20cm x 20cm x 2 x 3 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 6 1. Lignina płaty 40 x 60 cm (bielona) x 5kg kg. 2000 2. Wata bawełniana - wiskozowa a 500g opak. 150 3. Gaza opatrunkowa szer.90cm x 200m opak. 10 Wielkość zamówienia poniżej 125 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.) - deklaracje zgodności ;certyfikaty CE; wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy ze względu na klasę wyrobu, pochodzenie wytwórcy) - z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy 2. Foldery, opisy pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie zgodności oferowanego produktu z opisem Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, b. zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, c. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. d. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. e. zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia cen jednostkowych dostarczanych produktów przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wykonanie usługi polegającej na aktualizacji kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Konopnickiej na odcinku od DK7 w kierunku Szpitala w Dziekanowie Leśnym
- Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.