Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Wrocław: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 383
na odcinku Pieszyce (ul. Martwa) - Dzierżoniów (ul. Ciepłownicza).
CPV 45233162-2; CPV 45233161-5
Numer ogłoszenia: 260719 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 383 na odcinku Pieszyce (ul. Martwa) - Dzierżoniów (ul. Ciepłownicza). CPV 45233162-2; CPV 45233161-5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 383 na odcinku Pieszyce - Dzierżoniów (od ul. Martwej w Pieszycach do ul. Ciepłowniczej w Dzierżoniowie) od km 24+260 do km 27+302. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem przy drodze wojewódzkiej Nr 383 od km 24+260 do km 27+302 po lewej stronie drogi na odcinku Pieszyce - Dzierżoniów. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez firmę Biuro Projektowo-Konsultacyjne Budownictwa Sigma S.C., 58-200 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19. Zamawiający posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę Decyzja Nr I - D-165/07 znak: IF.I.D-1.7111-91/07 z dnia 27-06-2007 r. Szczegółowo zakres, rodzaj i ilości robót opisane zostały w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej oraz kosztorysie ofertowym. Lokalizacja: województwo dolnośląskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie:-dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100-)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej; - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych. Osoby te winny wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. f) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg bądź chodników o wartości min. 1.500.000,- złotych brutto każde (w tym ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni min. 10.000 m2 w każdym z wykazanych zadań), g) wykonali w/w roboty z należytą starannością, h) dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: - układarka mas bitumicznych - min. 1 szt.; - oplandekowane samochody samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych - min. 3 szt.; - walec stalowy statyczny - min. 2 szt.; - walec stalowy wibracyjny - 1 szt.; - skrapiarka do bitumu - 1 szt. i) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,- zł, j) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, l) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 3, 5, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wymienione roboty wymienione zostały wykonane należycie, 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia. 9) wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia. 10) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe można również nabyć w cenie 170,00 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 218 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31. 10. 2008 r. o godz. 10:30, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki rowerowej od ul. Cmentarnej w Sompolnie do m. Sompolinek oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w zakresie ścieżki rowerowej
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1752 O w związku z budową drogi dla rowerów oraz pieszych i rowerów na odcinku Suchy Bór - Lędziny - II etap
- Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride przy Dworcu PKP Ciechanów Przemysłowy
- "Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR - ETAP I" w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa drogi łączącej ul. Kawową z ul. Pukowca wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetleniem oraz kanałem technologicznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.