To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Medyka: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym
w Medyce
Numer ogłoszenia: 260750 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221456 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji, pn.: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce, polegającej na budowie odcinka sieci wodociągowej, połączeniu z wybudowanym przyłączem wodociągowym Zakładu Karnego w Medyce i przyłączeniu do sieci wodociągowej Gminy Medyka oraz dokonaniu przepłukania sieci i przyłącza. Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 1327/8, 207/10, 207/13 obręb Medyka. Długość sieci wodociągowej: 703 mb., w tym: 1) 200 mb. sieci na terenie zamkniętym należącym do PKP Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę z dnia 24.04.2013r., znak I-X.7840.2.7.2013, wydanym przez Wojewodę Podkarpackiego, 2) 503 mb. sieci na terenie otwartym, według warunków technicznych sporządzonych przez Gminny Zakład Usług Wodnych w Medyce z dnia 28.03.2012r. i projektów budowlanych Gminy Medyka i Zakładu Karnego w Medyce. Szczegółowy zapis inwestycji określa dokumentacja projektowa, dostępna w siedzibie Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010. nr 243 poz.1629 z późn. zm.), 2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. obecność na budowie, w trakcie realizacji inwestycji minimum raz w tygodniu oraz obecność w trakcie okresu gwarancji podczas odbioru dokonanych napraw wad i usterek inwestycji, 4. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad. 7. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 8. koordynacja robót, 9. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkich okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 11. kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 12. kontrolowanie rozliczeń budowy, 13. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 14. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę 15. uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 16. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 17. uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. Inne warunki i postanowienia dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
- Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Spółka z o.o, ul. Okrzei 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2829,00
Oferta z najniższą ceną: 2829,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.