Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-05
Sosnowiec: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca .
Numer ogłoszenia: 26076 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca . Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień 03.12.11.00- 6 Żywe rośliny, bulwy, korzenie,sadzonki i rozsady 03.44.10.00- 3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty zgodnie z: A. normami : BN-76/ 9125- 01 rośliny kwietnikowe jednoroczne i dwuletnie BN-71/ 9124- 02 materiał kwiaciarski - byliny BN-72/ 9128- 01 cebule, bulwy , kłącza i korzenie roślin ozdobnych B. Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian - rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 % - rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru - materiał części 1 ,3 wykazu powinien być w doniczkach, materiał części 2 i 3 wykazu powinien być przed dostawą wyjęty z doniczek lub dostarczony w doniczkach wg ustaleń. - materiał części 4 wykazu powinien być w opakowaniach jednostkowych w siatkach lub w opakowaniach tekturowych - każda partia materiału powinna być oznaczona wyraźną etykietą z oznaczeniem gatunku i liczby sztuk roślin. C. Wady niedopuszczalne roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni - wybiegnięcie roślin. D. Transport materiału roślinnego - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem) E. Termin wykonania zamówienia Terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych kwiatów ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego emailem lub faxem z 24-godzinnym wyprzedzeniem. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający. Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę kwiatów zastrzega sobie możliwość określenia koloru kwiatów zamawianego materiału roślinnego. Materiał roślinny zamówiony na dany termin przez Zamawiającego należy dostarczyć jednorazowo w godzinach porannych w wyznaczonym dniu do godz.7:00. CZĘŚĆ 1- OBSADZENIE GAZONÓW RAZEM:7 500 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 15.06.2016r. CZĘŚĆ 2 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW - kwiaty rabatowe RAZEM:86 000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 31.06. 2016r. CZĘŚĆ 3 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW i GAZONÓW - jesienne RAZEM:27 000 szt. Termin wykonania zamówienia poz. 1 od 07.10.2016r. do 18.10.2016r. poz. 2-3 od 01.09.2016r. do 15.09.2016r. CZĘŚĆ 4 - CEBULE KWIATOWE RAZEM:10 600 szt Termin wykonania zamówienia od 15.09.2016 do 18.10.2016 CZĘŚĆ 5 - Wczesnowiosenne obsadzenie gazonów i kwietników RAZEM:2 000 szt Termin wykonania zamówienia od 21.03.2016 do 20.04.2016r. 1. Wymagania co do przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamawiający może wyrywkowo dokonywać kontroli jakości dostarczonej partii materiału roślinnego. 2. Charakterystyka zamówienia: 2.1. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w postępowaniu. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.3 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.4 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2.5 Wykonawca winien zatrudniać osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz dysponować niezbędnym sprzętem 2.6 Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy mogą zrealizować zamówienie, forma prowadzonej działalności nie ma znaczenia. 2.7 Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia wymagane do realizacji zamówienia. 2.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność dostawy z normami jakościowymi i warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia , 2.9 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 2.10Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy, 2.11Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia, 2.12Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia, 2.13Uzasadnione reklamacje dotyczące złej jakości części lub całości dostarczonej partii materiału roślinnego winny być rozpatrzone w dniu ich zgłoszenia, Wymiana wadliwego materiału zostanie dokonana najpóźniej w dniu następnym, 2.14Dostawa następować winna transportem Wykonawcy i na jego wyłączny koszt sukcesywnie według składanych zapotrzebowań, w terminach podanych w SIWZ, 2.15Dowóz materiału roślinnego odbywać się będzie o umówionym czasie i na umówione miejsce w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie materiału pod względem ilości, gatunku i odmiany, 2.16Odbiór przez Wykonawcę skrzynek po kwiatach najpóźniej drugiego dnia od zgłoszenia. WYMAGANIA OGÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt do Zespołu Budowy i Konserwacji Terenów Zieleni Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ). Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w następnym dniu po informacji (zamówieniu) faxem , emailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie : -możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia,co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania. - możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego , przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym - dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych koniecznością realizacji nowego zadania , zamawianie innego asortymentu, materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie dla poszczególnych części zamówienia wg potrzeb Zamawiającego od dnia 21.03.2016r. do 18.10.2016r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.44.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu norm przedmiotowych przez oferowane dostawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
41-200 Sosnowiec ul. Plonów 22/I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 12:30, miejsce: MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 41-200 Sosnowiec ,ul. Plonów 22/I sekretariat - pokój nr 20 - 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1- materiał roślinny do obsadzenia gazonów - 7 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowc.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - materiał roślinny do obsadzenia kwietników - 86 000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - materiał roślinny - obsadzenie jesienne kwietników - 27 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - cebule kwiatowe - 10 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 5 - obsadzenie wiosenne kwietników - 2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.