eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa sprzętu kwaterunkowego dla WBE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Bydgoszcz: dostawa sprzętu kwaterunkowego dla WBE
Numer ogłoszenia: 260773 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego dla WBE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego (mebli) z przeznaczeniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń Wojskowych Biur Emerytalnych w Bydgoszczy (Element I) i Łodzi (Element II).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 uPzp, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. 2. Warunki ocenione będą metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty załaczy: a) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorązych 33, pok. 311.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorązych 33, pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu kwaterunkowego (mebli) z przeznaczeniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń Wojskowych Biur Emerytalnych w Bydgoszczy wg poniższego wyszczególnienia: 1. Stolik pod komputer na m.p. 760x1800x1400x700 2. Stolik pod komputer na m.p. 760x1200x700 3. Stolik pod komputer na m.p. 760x1600x1600x700 4. Stolik pod komputer na m.p. 760x1800x1600x700 5. Stolik pod komputer na m.p. 760x1600x1400x700 6. Stolik pod komputer na m.p. 760x1800x1200x700 7. Dostawka do biurka 3/4 koła 1 8. Stół konferencyjny na m.p. 760x1500x700 9. Stół na m.p. prostokątny 760x1200x700 10. Szafa ubraniowa drewniana 1 drzwiowa 11. Szafa biurowa drewniana 12. Regał biurowy drewniany - witryna 13. Regał biurowy drewniany - z szufladami 14. Biurko drewniane 760x2000x500 15. Stolik pod drukarkę o szer. 800 16. Stolik pod telefon drewniany o szer. 700 17. Przegroda stojąca drewniana 1800x1200 18. Stolik pod telefon drewniany o szer. 400 19. Stolik pod drukarkę drewniany o szer. 900 20. Szafa biurowa drewniana o szer. 900 21. Stolik pod drukarkę drewniany 22. Szafa biurowa z nadstawką drewniana 23. Nadstawka (2 drzwiowa) 24. Nadstawka (1 drzwiowa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEMENT II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu kwaterunkowego (mebli) z przeznaczeniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń Wojskowych Biur Emerytalnych w Łodzi 1 Biurko drewniane 1500 2 Stół konferencyjny drewniany 3 Szafa ubraniowa drewniana - 2 drzw. 4 Regał biurowy drewniany - segment 5 Szafa biurowa drewniana 6 Komódka meblowa 7 Stolik pod drukarkę - drewniany 8 Biurko drewniane 1800 9 Stolik pod komputer - drewniany 10 Stolik pod telefon - drewniany 11 Stół biurowy drewniany 12 Regał biurowy drewniany - z szufladami 13 Regał biurowy drewniany - z barkiem 14 Szafa biurowa drewniana z nadstawką 15 Szafa ubraniowa drewniana - 1 drzw. 16 Narożnik drewniany 17 Kosz na śmieci 18 Krzesło biurowe drewniane 19 Fotel biurowy na m.p. z reg podn.- wyściełany 20 Kanapa 21 Fotel klubowy drewniany.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.