Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Hrubieszów: BUDOWA TRYBUN, ZADASZENIA I BIEŻNI - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO STADIONU HOSIR W HRUBIESZOWIE
Numer ogłoszenia: 260782 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA TRYBUN, ZADASZENIA I BIEŻNI - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO STADIONU HOSIR W HRUBIESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa trybun wraz z zadaszeniem budowa bieżni 2 -torowej o długości 60m, budowa nowej nawierzchni w rejonie trybun oraz budowa dodatkowych ciągów pieszo-jezdnych oraz otwartego zaplecza szatniowego dla zawodników wraz z kompleksową obsługa geodezyjną tj. wytyczenie oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zakresu robót w 5 egz., Zakres robot obejmuje wykonanie poniższego zakresu: -Trybuna zadaszeniem (segment B) - 131,1 m2 - Trybuny (segmenty A i C) - 2 x 117,1 m2 - Bieżnia 2-torowa l = 60 m (obiekt D) - 160,51 m2 - Nawierzchnie ciągów pieszych asfaltowych, plac pod trybuny - 1680,70 m2 - Utwardzone nawierzchnie asfaltowe przewidziane do remontu i przebudowy - 2058,59 m2 TRYBUNY Montaż trzech segmentów typowych trybun: A, B,C: typowe trybuny atestowane na 260 miejsc siedzących każdy. Trybuny usytuowano wzdłuż podłużnej osi boiska Nr 1. Konstrukcja stalowa spawana z podestami wykonanymi z kratek stalowych ażurowych Do elementów stalowych trybun mocowane będą typowe atestowane siedziska z tworzywa sztucznego w rozstawie osiowym min. 55 cm. Balustrady w zestawie łącznie z trybunami. Wykonane z rury stalowej mocowanej do elementów konstrukcji. Wysokość balustrady - 110 cm licząc od powierzchni ruchu. Fundamenty. Pod trybunami zaprojektowano posadowienie na stopach fundamentowych o przekroju 40 x 40cm w rozstawie 180 x 200 cm Stopy fundamentowe pod słupy zadaszenia zaprojektowano jako niesymetryczne o wymiarach 120 x 250cm w rozstawie co 550 i 530 cm. Stopy fundamentowe z betonu B-20, zbrojone ze stali A-IIIN. Trybuny z zadaszeniem - (segment B) - długość trybun (segment) - 3010 cm, - szerokość - 477,5 cm, - wysokość trybun wraz z balustradą - 230 cm, - wysokość brutto wraz z zadaszeniem - 537,1 cm, - powierzchnia zabudowy trybuny - 131,1 m2, - kubatura - 173,10 m3, - ilość miejsc siedzących pod zadaszeniem - 260 ( jeden segment). Zadaszenie nad trybunami - segmentem B Konstrukcja - stalowa rama z cięgnem, wsparta na słupach w rozstawie co 550 cm w osiach 1 - 6. Całość przekryta stalowym zadaszeniem z trapezowej blachy powlekanej w kolorze brązowym. Trybuny bez zadaszenia (segmenty A i C) - długość trybun (segment) - 3010 cm, - szerokość - 444,5 cm, - wysokość trybun wraz z balustradą - 230 cm, - powierzchnia zabudowy trybuny (segment A) - 117,07 m2, - powierzchnia zabudowy trybuny (segment C) - 117,07 m2, OTWARTE ZAPLECZE SZATNIOWE DLA ZAWODNIKÓW (OBIEKT E) . Obiekt jest prostym wieszakiem o konstrukcji stalowej, usytuowanym w sąsiedztwie trybun na placu w jego południowo-wschodniej części. Składa się z dwóch podobnych segmentów szatniowych dla zawodników z wbudowanym siedziskiem i zadaszeniem krytym blachą gładką - długość - 235 cm, - szerokość - 90 cm, - wysokość - 232,7 cm. BRANŻA DROGOWA Zakres robót ( I etap); Dojścia piesze -Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie - 1680 m2. Bieżnia - Nawierzchnia grub. 14 mm z granulatu gumowego z lepiszczem poliuretanowym grub. 10 mm - wylewka poliuretanowa w kolorze czerwonym z zatopionym barwnym granulatem grub.4 mm wraz liniami i torem - 161 m2, - Obrzeża betonowe 30x8cm na ławie betonowej z oporem - 688 m, - Ogrodzenie z siatki w ramkach stalowych - 40 m. Zakres robót ( II etap); - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wyrównawcza gr. 3cm oraz warstwa ścieralna gr. 4cm - 2059 m2, - Ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm na ławie betonowej z oporem - 758 mb, - Plantowanie gruntu wraz z obsianiem trawą - 1516 m. Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10. Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji stanowiące Załącznik nr 9 są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ . Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert. Jeżeli w dokumentacji projektowej występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15.000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.08.2012 do godz. 13.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 150.000,00 zł. polegającą na budowie lub przebudowie trybun na obiekcie sportowym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1 osobą personelu technicznego (kierownik budowy) posiadającą uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących w powyższym zakresie oraz 1 osobą do kierowania robotami drogowymi. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się sytuacją ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 300.000 złotych oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe opracowane i wycenione przez Wykonawcę. 3. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 5. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1) Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wielkość wynikającą ze zmiany stawki. 2) Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne. 4) Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania. 5) Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Hrubieszowie ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów medycznych"
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2024" w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory - Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w części miejscowości Lubsza
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przedborzu
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.