Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 26079 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Urszuli 14, 65-147 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202994, 3248321, faks 068 3248321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie dozoru obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (oznaczonych od nr 1 do nr 16) oraz obiektu (stadionu żużlowego) przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze przez licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. 3.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie,: 3.3.1. na obiektach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ: a) w każdy dzień tygodnia od 1900 do 700 przez 2 osobowy patrol; b) w soboty, niedziele i święta dodatkowo 1 osoba od 700 do 1900; 3.3.2. na obiekcie (stadionie żużlowym) przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) przez 1 osobę. 3.4. Obowiązki Wykonawcy: a. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; b. niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiekty) objęty przedmiotem zamówienia; c. jednolite umundurowanie oraz uzbrojenie osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); d. wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; e. zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż.; f. dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej; g. wykorzystywanie przy dozorze obiektów istniejącego systemu alarmowego (lub inne urządzenia tego rodzaju) bez dodatkowego wynagrodzenia; h. prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; i. ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; j. współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętych umową obiektach na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 909 ze zm.); k. zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 3.5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: a. podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; b. sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; c. sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia; d. pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia w ochranianych obiektach; e. ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianych obiektach w czasie określonym niniejszą umową; f. ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; g. wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 3.6. Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony. 3.7. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 3.8. Pracownicy ochrony wykonywać będą czynności ochronne w mundurach z emblematami agencji. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 3.10. Wykonawca odpowiadać będzie za szkody wyrządzone w mieniu objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina. 3.11. Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy. 3.12. Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej pięć usług o łącznej wartości 500.000,00 zł brutto, polegających na ochronie fizycznej mienia; 7.1.2. dysponują co najmniej trzema osobami lub podmiotami, lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 7.1.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.e-partner.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji kod, miejscowość 65-147 Zielona Góra
ul. Urszuli 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji kod, miejscowość 65-147 Zielona Góra ul. Urszuli 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
- Kompleksowe ubezpieczenie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.