Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Mysłowice: Dostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 260806 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2myslowice.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach -10 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5.posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 6.dostarczą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu składania ofert. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1. Wypełniony formularz oferty. Załącznik nr 2. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy. Załącznik nr 1 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku gdy nie ma wymogu posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wykonawca składa odpowiednie oświadczenie, że powyższe nie jest wymagane). 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazu co najmniej trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat o charakterze zgodnym z niniejszym postępowaniem a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz złożenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym co najmniej jednej dostawy o wartości porównywalnej ze składaną ofertą) .Załącznik nr 3. 7. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Załącznik nr 4. 8. Parafowany projekt umowy. Załącznik nr 6. 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 10. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: - Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta - Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i używania ( dokumenty ww. winny posiadać oznaczenia, której pozycji i pakietu zaoferowanego przedmiotu zamówienia dotyczą ). - Dokumenty potwierdzające okres ważności - min 36 miesięcy od dnia dostawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia 41-400 Mysłowice ul. Bytomska 41 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, ul. Bytomska 41 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZWY WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNIKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNIKOWE - 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZWY WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNIKOWE BEZIGŁOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNIKOWE BEZIGŁOWE - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZWY WCHŁANIALNE JEDNOWŁÓKNIKOWE MONOFILAMENTOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY WCHŁANIALNE JEDNOWŁÓKNIKOWE MONOFILAMENTOWE - 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZWY NIEWCHŁANIALNE PLECIONE SYNTETYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY NIEWCHŁANIALNE PLECIONE SYNTETYCZNE - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZWY NIEWCHŁANIALNE PLECIONE SYNTETYCZNE BEZIGŁOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY NIEWCHŁANIALNE PLECIONE SYNTETYCZNE BEZIGŁOWE - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SZWY NIEWCHŁANIALNE SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE/POLIPROPYLEN/.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY NIEWCHŁANIALNE SYNTETYCZNE MONOFILAMENTOWE/POLIPROPYLEN/ - 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZEW CHIRURGICZNY METALOWY Z IGŁĄ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW CHIRURGICZNY METALOWY Z IGŁĄ - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW DO SZYCIA ŚCIĘGIEN RĘKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO SZYCIA ŚCIĘGIEN RĘKI - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE - 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY OKULISTYCZNE WCHŁANIALNE - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Modernizacja 5 pól rozdzielczych 6kV powierzchniowych w rozdzielni 6 kV "R-02" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice Wesoła
- Zakup kontenera socjalnego z węzłem sanitarnym dla pracowników obsługi wentylatorów głównego przewietrzania WPG przy szybie Wacław dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec dla Zakładu Oczyszczania Miasta Mysłowice
- Zawarcie umowy na bezgotówkową sprzedaż paliwa CNG realizowaną poprzez tankowanie w stacji paliw Wykonawcy pojazdów należących do Zakładu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.