eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej w salachnr 213 w Budynku Głównym ul. Wały Chrobrego 1-2, oraz nr 202 w budynku INPT ul. Podgórna nr 51-53 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Szczecin: Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej w salach: nr 213 w Budynku Głównym ul. Wały Chrobrego 1-2, oraz nr 202 w budynku INPT ul. Podgórna nr 51-53 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 260809 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, fax. 091 4809575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej w salach: nr 213 w Budynku Głównym ul. Wały Chrobrego 1-2, oraz nr 202 w budynku INPT ul. Podgórna nr 51-53 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej w salach: nr 213 w Budynku Głównym ul. Wały Chrobrego 1-2, oraz nr 202 w budynku INPT ul. Podgórna nr 51-53 w Szczecinie Zakres zamówienia obejmuje między innymi : Sala nr 213 w Budynku Głównym ul. Wały Chrobrego 1-2 oraz nr 202 w budynku INPT przy ul. Podgórnej 51-53 w Szczecinie Instalacja klimatyzacyjna - montaż jednostki wewnętrznej typu split dwudzielny podsufitowy - montaż jednostki zewnętrznej na strychu w bezpośredniej bliskości sali 213 - montaż instalacji chłodniczej , - wykonanie połączeń elektrycznych pomiędzy jednostkami, - przeprowadzenie szkolenie użytkownika pomieszczenia odnośnie obsługi oraz zasad gwarancji zamontowanego urządzenia. Instalacja wentylacji mechanicznej - montaż centrali wentylacyjnej na poddaszu znajdującym się w bezpośredniej bliskości sali 213 - montaż kanałów wentylacyjnych o przekroju kołowym typu Spiro pod sufitem sali 213 - montaż uzbrojenia kanałów wentylacyjnych (tłumiki, klapa pożarowa) oraz kratek wentylacyjnych - montaż czerpni powietrza w oknie poddasza, - wykonanie podłączeń elektrycznych , - przeprowadzenie szkolenie użytkownika pomieszczenia odnośnie obsługi oraz zasad gwarancji urządzenia. Roboty budowlane - zabezpieczenie podłóg i urządzeń folią - wykonanie przebić przez przegrody budowlane (stropy) - wykonanie konstrukcji z profili stalowych, - izolacja kanałów wentylacyjnych wełną mineralną, - obudowa kanałów wentylacyjnych płytami GKF, - pomalowanie obudowy kanałów z zachowaniem typu farby i kolorystyki w danym pomieszczeniu. Szczegółowy opis robót zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 7 do SIWZ) oraz przedmiary robót ( załączniki do SIWZ nr : 8/1, 8/2, ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed otwarciem ofert wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc zł.) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, który należy wpłacić przelewem na konto nr 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 (liczy się data zaksięgowania kwoty na rachunku Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ust. 2 oraz którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, a w szczególności: 1) wykonali min. 2 prace w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i 100 % wartością (wartość oferty brutto) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, 2) dysponują 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia która posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, 3) posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł.; 3. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił na podst. Art. 26 ust. 3 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na zał. nr 4 do SIWZ, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 6) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, załączając do oferty kserokopie wymaganych uprawnień, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie prac odpowiadających swoim rodzajem i 100 % wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu minimum dwóch robót spełniających powyższe warunki, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 5 oraz minimum dwie referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 8) kserokopię ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny, pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny, pok. nr 72 ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jawne otwarcie ofert nastapi w dniu 03.11.2008 o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiajacego tj. Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, w sali Tradycji pok. nr 58..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.