Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Wrocław: Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Niemczech dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 26082 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Niemczech dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Niemczech dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej (kierunek Mechanika i Budowa Maszyn) w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej realizowanego w ramach IV Priorytetu Szkolnictwo Wyższe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1, Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.04.01.02-00-147.12. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem wyjazdu jest 5-dniowa (wraz z przejazdami) wizyta studyjna max. 17 osób w niemieckiej Uczelni technicznej wraz z współpracującymi z nią klastrami naukowymi w zakresie zastosowania badań naukowych w przemyśle. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: organizacja transportu w trakcie całego wyjazdu (szacunkowo ok. 1200 km); organizacja noclegów; organizacja pełnego wyżywienia; ubezpieczenie uczestników;przygotowanie materiałów informacyjnych dla uczestników w uzgodnieniu z Zamawiającym; obsługa turystyczna obejmująca opiekę pilota/koordynatora oraz osoby pełniącej funkcję tłumacza (jedna osoba może pełnić obie funkcje). Kontakty z uczelnią techniczną oraz współpracującymi jednostkami w Niemczech - w zakresie realizacji merytorycznego celu wizyty studyjnej leżą po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ, a zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wizyta nie stanowi usługi kształcenia zawodowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował usługę kompleksowej organizacji wizyty studyjnej dla min.10-osobowej grupy lub inną usługę wyjazdową dla min.10 osób o zakresie wymienionym w pkt 3 rozdz.II SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Zakwaterowanie (kategoria hotelu) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego istotnych z punktu widzenie terminu realizacji, przesunięć w obrębie harmonogramu, co było niemożliwe do przewidzenia na etapie składania ofert; powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Niemczech dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej (kierunek Mechanika i Budowa Maszyn) w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej realizowanego w ramach IV Priorytetu Szkolnictwo Wyższe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1, Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.04.01.02-00-147/12. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa napojów alkoholowych do punktów gastronomicznych przy Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
- DOSTAWA OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO - UZUPEŁNIENIE
- Remont drogi wojewódzkiej nr 384 w miejscowości Jodłownik od km 9+400 do km 9+800
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja cyklu 4 imprez muzycznych"
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Organizacja konferencji inaugurującej działalność Branżowego Centrum Umiejętności
- Organizacja 3 konferencji w ramach projektu "Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- DZP.261.26.2025 - Świadczenie usługi realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "Euroguidance Network Meeting" w dniach 27-28 maja 2025 r. w Warszawie.
- Kompleksowa organizacja i obsługa jednodniowej konferencji otwierającej projekt pn. Akademia Bezpieczeństwa Kolejowego ABK II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.