Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Rzeszów: Usługi dla części przeznaczonej do realizacji bezpośrednio przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w zakresie: Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - Projekt pod nazwą: Od przedszkola do dorosłości - kompetentne szkoły w Powiecie Jarosławskim, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 260875 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dla części przeznaczonej do realizacji bezpośrednio przez Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w zakresie: Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji - Projekt pod nazwą: Od przedszkola do dorosłości - kompetentne szkoły w Powiecie Jarosławskim, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym opracowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu działań wspierających szkoły gimnazjalne i zespoły szkół wybrane do uczestnictwa w Projekcie pod nazwą: Od przedszkola do dorosłości - kompetentne szkoły w Powiecie Jarosławskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Przedmiotowy Projekt zakłada stworzenie systemu doskonalenia nauczycieli opartego na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół poprzez: poprawę spójności i efektywności programów doskonalenia nauczycieli przez wdrożenie 86 rocznych planów doskonalenia opartych na diagnozie potrzeb w 37 szkołach i 6 przedszkolach; podniesienie kompetencji nauczycieli i dyrektorów 43 szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie rocznych planów wspomagania; podniesienie jakości współpracy nauczycieli poprzez prowadzenia 4 sieci tematycznych dla 100 nauczycieli. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności: przeprowadzenie diagnozy potrzeb w szkołach objętych opieką (wspólnie z dyrektorem i Radą Pedagogiczną); współpraca przy wyborze tematów doskonalenia (co najmniej dwóch); organizacja szkoleń i warsztatów (współpraca z koordynatorem projektu i dyrektorem szkoły); współpracę w tworzeniu Rocznego Planu Wspomagania dla szkół objętych opieką; stałą współpracę z dyrektorami szkół w zakresie realizacji Rocznych Planów Wspomagania; współpracę z trenerami prowadzącymi szkolenia; prowadzenie wsparcia dla placówek, nauczycieli w formie konsultacji indywidualnych i grupowych oraz warsztatów w szczególności opracowanie scenariuszy i przeprowadzenie w sumie 40 godzin spotkań warsztatowych w każdym cyklu dla każdej placówki; przygotowanie i udzielanie konsultacji indywidualnych i grupowych w etapie wdrażania umiejętności w praktykę pedagogiczną wraz z wideo - coachingiem; udział w spotkaniach superwizyjnych; sporządzanie raportów z działań oraz realizacji Rocznego Planu Wspomagania oraz współprowadzenie spotkania raportującego wyniki Rocznego Planu Wspomagania w placówce; stałą współpracę z Koordynatorem Projektu, w tym w sprawach organizacyjnych i merytorycznych; regularne, raz w miesiącu, sporządzanie sprawozdania z działań wraz z ewidencją przepracowanych godzin; redagowanie ustaleń diagnozy wniosków po spotkaniach nauczycieli, sporządzanie raportów ze szkoleń, konsultacji, raportów kwartalnych; dokumentowanie podstawowego czasu pracy, który będzie podlegał kontroli przez Koordynatora oraz Kierownika Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I niniejszego postępowania Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują: co najmniej jedną osobą (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie - mgr psychologii lub pedagogiki i minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego i przygotowanie do pracy z dorosłymi: ukończony kurs edukatorski lub kurs z andragogiki lub przeprowadzone minimum 100 godzin szkolenia dla osób dorosłych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub doświadczenie w moderowaniu pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 80 godzin i spełnienie wymagań wskazanych w punkcie 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Część II niniejszego postępowania Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują: co najmniej jedną osobą (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie - mgr psychologii lub pedagogiki i minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego i przygotowanie do pracy z dorosłymi: ukończony kurs edukatorski lub kurs z andragogiki lub przeprowadzone minimum 100 godzin szkolenia dla osób dorosłych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub doświadczenie w moderowaniu pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 80 godzin i spełnienie wymagań wskazanych w punkcie 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Część III niniejszego postępowania Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują: co najmniej jedną osobą (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie - mgr psychologii lub pedagogiki i minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego i przygotowanie do pracy z dorosłymi: ukończony kurs edukatorski lub kurs z andragogiki lub przeprowadzone minimum 100 godzin szkolenia dla osób dorosłych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub doświadczenie w moderowaniu pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 80 godzin i spełnienie wymagań wskazanych w punkcie 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Część IV niniejszego postępowania Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują: co najmniej jedną osobą (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) posiadającą: wykształcenie wyższe magisterskie wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie - mgr psychologii lub pedagogiki i minimum stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego i przygotowanie do pracy z dorosłymi: ukończony kurs edukatorski lub kurs z andragogiki lub przeprowadzone minimum 100 godzin szkolenia dla osób dorosłych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub doświadczenie w moderowaniu pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 80 godzin i spełnienie wymagań wskazanych w punkcie 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ oświadczenia i dokumenty. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a.zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia: -siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, -zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, -innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b.zmiany terminu płatności- w przypadku: -ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia: -w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego, -w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 3.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 4.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Eeropejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim (Grupa 1 - stanowiąca 1 placówkę oświatową): a)Gimnazjum w Muninie, oraz sporządzenie stosownej dokumentacji z przebiegu i realizacji części I zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim (Grupa 2 - stanowiąca łącznie 2 placówki oświatowe): a)Zespół Szkół w Pawłosiowie (2 placówki oświatowe) oraz sporządzenie stosownej dokumentacji z przebiegu i realizacji części II zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim (Grupa 3 - stanowiąca łącznie 4 placówki oświatowe): a)Zespół Szkół w Wiązownicy (2 placówki oświatowe) b)Zespół Szkół w Szówsku (2 placówki oświatowe) oraz sporządzenie stosownej dokumentacji z przebiegu i realizacji części III zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkole w Powiecie Jarosławskim (Grupa 4 - stanowiąca łącznie 3 placówki oświatowe): a)Zespół Szkół w Roźwienicy (2 placówki oświatowe) b)Gimnazjum nr 2 w Jarosławiu oraz sporządzenie stosownej dokumentacji z przebiegu i realizacji części IV zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-5, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy (2025)
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w roku 2025
- Kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- ZAKUP I DOSTAWY PODŁOŻY I SUPLEMENTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU BARWIĄCEGO PREPARATY DLA KLINICZNEGO ZAKŁADU MIKROBIOLOGII.
- Zakup i sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, leków różnych oraz innych przedmiotów zamówienia.
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach grantu " Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.