Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Warszawa: Dostawa plastrów; opatrunków przylepnych; bandaży; gazy i waty medycznej; kompresów; opatrunków; bielizny szpitalnej; produktów z tworzyw sztucznych.
Numer ogłoszenia: 26087 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa plastrów; opatrunków przylepnych; bandaży; gazy i waty medycznej; kompresów; opatrunków; bielizny szpitalnej; produktów z tworzyw sztucznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1: 1. Przylepiec ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym o dużej wytrzymałości mechanicznej, hipoalergiczny, dobrze przepuszczający powietrze i parę wodną, przepuszczalny dla promieni rentgena, dobrze dzielący się wzdłuż i wszerz bez użycia nożyczek, usuwający się bezboleśnie. Szerokość 25 mm, dł. 9-10m. Ilość: 14 000 mb; 2. Plaster z opatrunkiem o wysokiej chłonności na włókninie w formie taśmy o szerokości 6 cm, maks. dł. 1m. Ilość: 641 mb; Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 2: Opaska dziana podtrzymująca wiskozowa 4m x 10cm. Ilość: 8 356 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 3: 1. Gaza opatrunkowa niesterylna 1 m x 1m, 13 nitkowa ,100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu ,bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową. Ilość: 1 553 sztuk; 2. Gaza opatrunkowa niesterylna, cięta 13 nitkowa w składach o szerokości min 90 cm. Bielona metodą nadtlenkową. Opakowanie maks. 200m. Ilość: 10 600 mb; 3. Wata celulozowa w arkuszach. Nie powodująca podrażnień skóry i reakcji alergicznych, rozmiar min. 40cmx60cm. Opakowanie 3kg - 5 kg. Ilość: 390 kg; Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 4: 1. Kompres gazowy niesterylny 7,5cm x 7,5cm x 12 warstw min. 13-nitkowy. Opakowanie max. 100 sztuk. Ilość: 3 895 opakowań - 100 sztuk; 2. Kompres gazowy niesterylny 5cm x 5cm x 12 warstw min. 13-nitkowy. Opakowanie max. 100 sztuk. Ilość: 969 opakowań - 100 sztuk; 3. Kompres gazowy sterylny 5cm x 5cm x 8 warstw min. 13-nitkowy Opakowanie max. 3 sztuki. Ilość: 29 500 sztuk; Wymagane w ofercie dokumenty: 1. deklaracja zgodności producenta, 2. dokument potwierdzający, że oferowane kompresy są zarejestrowane jako inwazyjne oraz są wykonane z gazy bielonej metodą nadtlenkową. Pakiet nr 5: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL. Ilość: 8 105 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 6: Fartuch chirurgiczny niesterylny z włókniny polipropylenowej, gramatura 40g/m2, z wszytą gumką przy mankietach, wiązany przy szyi i w pasie, kolor zielony, rozmiar XXL. Opakowanie maks. 100 sztuk. Ilość: 7 800 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 7: Prześcieradło 160x210cm. Z włókniny polipropylenowej o gramaturze 45g/m2 z warstwą posiadającą cechy charakterystyczne tkaniny Melt-blown. Kolor zielony. Opakowanie maks. 50 sztuk. Ilość: 1 670 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta. Pakiet nr 8: Ochraniacze foliowe na buty, niejałowe, z wszytą dookoła gumką. Rozmiar XXL. Opakowanie maks. 50 par. Ilość: 440 opakowań - 50 par. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 39.51.80.00-6, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki Nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7, 5/8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plastry, opatrunki przylepne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepiec ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym o dużej wytrzymałości mechanicznej, hipoalergiczny, dobrze przepuszczający powietrze i parę wodną, przepuszczalny dla promieni rentgena, dobrze dzielący się wzdłuż i wszerz bez użycia nożyczek, usuwający się bezboleśnie. Szerokość 25 mm, dł. 9-10m. Ilość: 14 000 mb; 2. Plaster z opatrunkiem o wysokiej chłonności na włókninie w formie taśmy o szerokości 6 cm, maks. dł. 1m. Ilość: 641 mb; Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bandaże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana podtrzymująca wiskozowa 4m x 10cm. Ilość: 8 356 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gaza i wata medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaza opatrunkowa niesterylna 1 m x 1m, 13 nitkowa ,100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu ,bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową. Ilość: 1 553 sztuk; 2. Gaza opatrunkowa niesterylna, cięta 13 nitkowa w składach o szerokości min 90 cm. Bielona metodą nadtlenkową. Opakowanie maks. 200m. Ilość: 10 600 mb; 3. Wata celulozowa w arkuszach. Nie powodująca podrażnień skóry i reakcji alergicznych, rozmiar min. 40cmx60cm. Opakowanie 3kg - 5 kg. Ilość: 390 kg; Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres gazowy niesterylny 7,5cm x 7,5cm x 12 warstw min. 13-nitkowy. Opakowanie max. 100 sztuk. Ilość: 3 895 opakowań - 100 sztuk; 2. Kompres gazowy niesterylny 5cm x 5cm x 12 warstw min. 13-nitkowy. Opakowanie max. 100 sztuk. Ilość: 969 opakowań - 100 sztuk; 3. Kompres gazowy sterylny 5cm x 5cm x 8 warstw min. 13-nitkowy Opakowanie max. 3 sztuki. Ilość: 29 500 sztuk; Wymagane w ofercie dokumenty: 1. deklaracja zgodności producenta, 2. dokument potwierdzający, że oferowane kompresy są zarejestrowane jako inwazyjne oraz są wykonane z gazy bielonej metodą nadtlenkową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL. Ilość: 8 105 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny niesterylny z włókniny polipropylenowej, gramatura 40g/m2, z wszytą gumką przy mankietach, wiązany przy szyi i w pasie, kolor zielony, rozmiar XXL. Opakowanie maks. 100 sztuk. Ilość: 7 800 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło 160x210cm. Z włókniny polipropylenowej o gramaturze 45g/m2 z warstwą posiadającą cechy charakterystyczne tkaniny Melt-blown. Kolor zielony. Opakowanie maks. 50 sztuk. Ilość: 1 670 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacze foliowe na buty, niejałowe, z wszytą dookoła gumką. Rozmiar XXL. Opakowanie maks. 50 par. Ilość: 440 opakowań - 50 par. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA USŁUGĘ PRANIA ORAZ DZIERŻAWĘ SYSTEMU RFID UHF
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku.
- Dostawa geosyntetyków na budowane i przebudowywane drogi leśne w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa materiałów szewnych z podziałem na pakiety.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.