Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Warszawa: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej
Numer ogłoszenia: 260894 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3474242, faks 22 6215010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym wykaz i specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Istotnymi postanowieniami umowy (Załączniku nr 2 do SIWZ): 1. Biurko z wyposażeniem typ 1 1 szt., 2. Biurko z wyposażeniem typ 2 37 szt., 3. Biurko z wyposażeniem typ 3 1 szt., 4. Biurko z szafką i wyposażeniem 5 szt., 5. Szafa aktowa typ 1 5 szt., 6. Szafa aktowa typ 2 14 szt., 7. Szafa aktowa typ 3 1 szt., 8. Szafa aktowa typ 4 68 szt., 9. Szafa aktowa dostawka 32 szt., 10. Szafa ubraniowa 16 szt., 11. Regał otwarty typ 1 4 szt., 12. Regał otwarty typ 2 1 szt., 13. Kontener 47 szt., 14. Stolik okolicznościowy 14 szt., 15. Fotel obrotowy (siedzisko biurowe) 50 szt., 16. Fotel konferencyjny 60 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVERSPACE Sp. z o.o., ul. Terespolska 4 lok. 503, 03-813 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403920,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 508436,55
Oferta z najniższą ceną: 508436,55 / Oferta z najwyższą ceną: 537079,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Ustawowe pojęcie powszechnie dostępny należy rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Tak więc towary i usługi powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży i można je nabyć bez względu na miejscowość i czas. Pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć typy lub gatunki (dostaw, usług) dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), niewymagające indywidualnego podejścia (Informator Urzędu zamówień Publicznych nr 3, marzec 2010 r.). Wobec tego ustalone standardy to powtarzalne parametry jakościowe (trwałość, funkcjonalność, gabaryty itd.) przedmiotu świadczenia. Powszechność dostępu i ustalone standardy występują łącznie w tym zamówieniu. Meble są oferowane przez liczne podmioty na rynku przez co są dostępne dla nieograniczonej grupy konsumentów. Przedmiot zamówienia został opisany z uwzględnieniem zapisów art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający wyśle zaproszenia do różnych Wykonawców dając możliwość złożenia ofert różnych producentów.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Wymiana krzeseł na sektorze VIP na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.