eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH, URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ SALI KONCERTOWEJ ORAZ SALI RYTMIKI PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Sieradz: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH, URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ SALI KONCERTOWEJ ORAZ SALI RYTMIKI PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU
Numer ogłoszenia: 260909 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu , ul. Jana Pawła II 48, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 17 97, faks 043 827 17 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmsieradz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ ELEKTROAKUSTYCZNYCH, URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ SALI KONCERTOWEJ ORAZ SALI RYTMIKI PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę, montaż i uruchomienie oraz konfigurację wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego urządzeń elektroakustycznych, urządzeń oświetlenia scenicznego oraz urządzeń systemu multimedialnego dla potrzeb wykończenia i wyposażenia budynku sali koncertowej i sali rytmiki Państwowej Szkoły Muzycznej I w Sieradzu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający oczekuje fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji urządzeń oraz wyposażenia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie montażu rozdzielni TN według wskazań przedmiaru robót oraz wytycznych zawartych w rysunku poglądowym (montażowym) rozdzieni TN. 4. Obiekt jest w trakcie przeprowadzanych prac budowlanych, ma wykonaną instalację elektryczna i niskoprądowa do podłączenia urządzeń wyspecyfikowanych w przetargu. Zakres wyposażenia szkoły w poniższe urządzenia obejmuje włączenie się w istniejącą instalację, mechaniczne zainstalowanie wszystkich urządzeń, ich uruchomienie i przeszkolenie wybranych pracowników szkoły do ich obsługi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Sprzedaż i dostawa transportem własnym urządzeń elektroakustycznych - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Sprzedaż i dostawa transportem własnym urządzeń oświetlenia scenicznego - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Sprzedaż i dostawa transportem własnym urządzeń multimedialnych - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Wykonanie rozdzielnicy TN - według zakresu wynikającego z przedmiaru oraz rysunku poglądowego stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Wykonanie instalacji - montaż, uruchomienie oraz konfigurację dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia. Wszelkie materiały pomocnicze konieczne do instalacji urządzeń i okablowania dostarcza Wykonawca. f) Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego oraz przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin zegarowych. 6. Uwagi realizacyjne: 1) Zamawiający wymaga uzgodnienia przebiegu tras przebiegu okablowania w celu uniknięcia niepotrzebnej degradacji struktury budynku. 2) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Sieradz, ul. Jana Pawła II nr 48. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia (dotyczy robót montażowych), na urządzenia wg. gwarancji udzielanych przez producenta. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 9. Termin realizacji zamówienia - 7 dni od momentu podpisania umowy (około 17.12.2013 roku). 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji. 11. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, 2) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 3) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie oferty Wykonawcy. 12. Główny kod CPV - 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne - Urządzenia multimedialne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) formularz oferty (wzór w SIWZ). d) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, poświadczone przez Zamawiającego (wzór w SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmsieradz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sieradz, ul. Jana Pawła II nr 48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 16:00, miejsce: Sieradz, ul. Jana Pawła II nr 48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.