Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Kielce: Usługi w zakresie utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego- roboty odwodnieniowe.
Numer ogłoszenia: 26090 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3456412, fax 041 3445145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdkielce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego- roboty odwodnieniowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu dróg powiatowych (roboty odwodnieniowe) na terenie powiatu kieleckiego w zakres których wchodzi: - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. do 35 cm) - 28500 mb, - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. powyżej 35 cm) - 7700 mb, - ścinka poboczy (śr. gr. namułu 12 cm) - 86000 m2, - wymiana rur bet. Ø40 pod zjazdami - 458 mb, - oczyszczenie przepustów z namułu - 600 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące i 00/100zł.) na każde (jedno) zadanie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, a w szczególności wykażą: Potencjał techniczny. Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki z osprzętem przystosowanym do renowacji rowów i ścinania gruntu (lub inny sprzęt mechaniczny przystosowany do tego typu robót) oraz samochód ciężarowy. Doświadczenie. Zrealizowali pomyślnie jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; e) oświadczenie w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa wykonawców (dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdkielce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Miła 73, 25-618 Kielce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1/K/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie dróg (roboty odwodnieniowe) na terenie Obwodu Drogowego Celiny (gminy: Morawica, Chmielnik, Pierzchnica, Sitkówka-Nowiny i Chęciny): Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. do 35 cm) - 8000 mb, - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. powyżej 35 cm) - 2000 mb, - ścinka poboczy (śr. gr. namułu 12 cm) - 40000 m2, - wymiana rur bet. Ø 40 pod zjazdami - 88 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2/K/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie dróg (roboty odwodnieniowe) na terenie Obwodu Drogowego Łagów (gminy: Bodzentyn, Górno, Daleszyce, Bieliny, Raków, Łagów i Nowa Słupia): Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. do 35 cm) - 10500 mb, - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. powyżej 35 cm) - 1700 mb, - ścinka poboczy (śr. gr. namułu 12 cm) - 14000 m2, - wymiana rur bet. Ø 40 pod zjazdami - 310 mb, - czyszczenie przepustów z namułu - 300 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3/K/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie dróg (roboty odwodnieniowe) na terenie Obwodu Drogowego Strawczynek (gminy: Strawczyn, Łopuszno, Miedziana Góra, Mniów, Piekoszów, Zagnańsk i Masłów): Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. do 35 cm) - 10000 mb, - renowacja rowów (oczyszczanie z namułu głęb. powyżej 35 cm) - 4000 mb, - ścinka poboczy (śr. gr. namułu 12 cm) - 32000 m2, - wymiana rur bet. Ø 40 pod zjazdami - 60 mb, - czyszczenie przepustów z namułu - 300 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.