eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SomoninoRemont drogi gminnej w miejscowości Egiertowo poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Somonino: Remont drogi gminnej w miejscowości Egiertowo poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej.
Numer ogłoszenia: 260943 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somonino , ul. Ceynowy, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 058 6841121, fax. 058 6841144.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Egiertowo poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni 1.500 m2), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 22 cm na powierzchni 1.500 cm2, - ułożenie warstwy wiążącej o grubości 4 cm na powierzchni 1.500 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm na powierzchni 1.500 m2, - ułożenie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej na odcinku 65 mb., - wykonanie przepustów rurowych oraz przykanalików, - regulacja włazów studni kanalizacji sanitarnej oraz skrzynek wodociągowych - szt.8,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 cytowanej wyżej ustawy każda z ofert musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium określoną w art. 45 ust.6 w wysokości 5.000,-PLN (słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100 ) Sposób zwrotu bądź zatrzymania wadium określone zostały w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy tego dokonać wyłącznie przelewem na konto zamawiającego w BS Sztum O.Somonino Nr 81830900000080010520000200 Potwierdzenie wniesienia wadium powinno być załączone do składanej oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: a) Nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1-2 b) Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów : 1) Oświadczenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) - załącznik Nr.1 2) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 w/w ustawy - załącznik Nr.2 3) Wypisu z rejestru handlowego lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej celem sprawdzenia uprawnień do występowania w obrocie prawnym wystawionego nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku gdy wykonawca, jako załącznik dołącza kserokopię jakiegoś dokumentu to powyższa kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobą uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku osoby uprawnionej powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.somonino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino, pok. Nr19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.