Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Pruszków: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz dzierżawą odpowiedniego analizatora, spr. nr 23/14
Numer ogłoszenia: 260976 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz dzierżawą odpowiedniego analizatora, spr. nr 23/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz z dzierżawą odpowiedniego analizatora, dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. 2. Opis zamówienia, zawierający zapotrzebowane ilości i wymagania dotyczące odczynników zamieszczono w Formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2). 3. Wymagania dotyczące analizatora podano w załączonej specyfikacji technicznej analizatora (zał. nr 3). 4. Zaoferowane odczynniki i analizator winien odpowiadać wymaganiom Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679), co Wykonawca zamówienia potwierdzi złożeniem odpowiedniego oświadczenia. 5. Wraz z analizatorem Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty w języku polskim: a) instrukcje obsługi analizatora; b) aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie analizatora do obrotu i używania. 6. W przypadku wyboru oferty Wykonawca zainstaluje oferowany analizator, podłączy go systemu informatycznego szpitala, przeprowadzi szkolenie, wskazanych przez Zamawiającego pracowników, zakupi i zamontuje klimatyzator zewnętrzny w pomieszczeniu przeznaczonym dla aparatu, na zasadach opisanych w Projekcie umowy, w terminie do 30 dni od podpisania umowy. 7. Wykonawca będzie sprawował bezpłatny serwis oferowanego analizatora zgodnie z zapisami w umowie. 8. Dostawy odczynników będą realizowane sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień cząstkowych Zamawiającego, przesłanych do Wykonawcy faxem lub emailem. 9. Minimalny okres ważności oferowanych odczynników to, co najmniej 2/3 pełnego okresu ważności odczynników, licząc od dnia dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości odczynników od ilości zadeklarowanej w ofercie, przy czym łączna wartość zamówienia na Odczynniki, nie może być niższa niż 80 % wartości wynagrodzenia netto. 11. Dostawy odczynników będą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do Laboratorium Szpitala Kolejowego im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. przy ul. Warsztatowej 1. 12. Wykonawca winien posiadać aktualne karty charakterystyki produktu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych na produkty, na które odpowiednie przepisy wymagają ich posiadania, co potwierdzi złożeniem odpowiedniego oświadczenia. 13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wymagane karty charakterystyki w formie papierowej, przed podpisaniem umowy. 14. Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść karty charakterystyki , Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni w ramach umowy uczestnictwo w kontroli zewnętrznej dla parametrów: HIV, HBs Ag, HBs Ab, HCV Ab , co najmniej 4 razy w roku. 16. Jeśli aparat wymaga do wykonywania badań wody, należy określić wymagania dotyczące jakości wody oraz oszacować jej zużycie na 1000 oznaczeń. 17. Zamawiający wymaga w ramach umowy zakupienia i zamontowania klimatyzatora zewnętrznego w pomieszczeniu przeznaczonym dla aparatu (kubatura pomieszczenia ok. 55m3) oraz zapewnienie jego konserwacji. 18. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001 r.( Dz. U. nr 63, poz.638),Wykonawca odbierze opakowania, o których mowa w art. 16 ww. Ustawie, bezpłatnie z siedziby Zamawiającego. 19. Jeśli w wyniku wykonywania rutynowej pracy, aparat wytwarza odpady niebezpieczne dla środowiska, Wykonawca określi w ofercie sposób utylizacji tych odpadów. 20. Dostawy odczynników będą realizowane z zachowaniem zasady niezmienności cen brutto, wyrażonych w PLN, w całym okresie trwania umowy. 21. Zamówienie jest niepodzielne, tzn. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje formularza asortymentowego odczynników oraz na dzierżawę odpowiedniego do odczynników analizatora. 22. W formularzu asortymentowym-cenowym określono cechy graniczne odczynników; oferta winna potwierdzać ich spełnianie. Oferta niepotwierdzająca spełniania tych warunków zostanie odrzucona. 23. W specyfikacji technicznej analizatora podano cechy graniczne; oferta winna potwierdzać ich spełnianie. Oferta zawierająca cechy analizatora gorsze niż graniczne będzie odrzucona, jako niespełniająca wymagań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca dołączy: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, że zaoferowane odczynniki oraz analizator odpowiadają wymaganiom Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679). b) Karty katalogowe producenta, ulotki, foldery lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych odczynników i analizatora ze stanem faktycznym. c) Oświadczenie, o posiadaniu aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i produktów niebezpiecznych - załącznik nr 9
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Jakość - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w postanowieniach zawartej umowy: a. innej zmiany Umowy, nie stanowiącej jej istotnych postanowień, neutralnej dla Zamawiającego, b. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku Odczynników i innych produktów będących przedmiotem Umowy, Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o.,
ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków. Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych
- Bud. dośw. przejść dla pieszych oraz opr. dok. proj. i wyk. aktywnego ozn. drogowego i dośw. przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów w ramach zad. "Bud. sygn. św. i dośw. przejść dla pieszych"
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.