eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26100

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Pleszew: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Artur Stańczyk, ul. Poznańska, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903, e-mail: zozpleszew@send.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.szpitalpleszew.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 50 poz. 15815 z 07.03.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 201071,24 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów, których zestawienie oraz zapotrzebowanie podano w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w Formularzu cenowym. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę oferowanych artykułów cenę wypożyczenia Zamawiającemu odpowiednich instrumentariów niezbędnych do wykonywania zabiegów. 4. Towar będzie dostarczany bezpośrednio do Bloku Operacyjnego SPZOZ w Pleszewie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia składane pisemnie lub faksem. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godz. od 08.00 do 14.00 w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Podane w formularzach cenowych ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi. W trakcie realizacji umowy ilość zamawianych artykułów zależeć będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć wymagania funkcjonalne względem przedmiotu zamówienia, zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podany w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu cenowym). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: wkręty do kości, płytki i gwoździe do zabiegów ortopedycznych. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 17.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, . 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 10081,80 Oferta z najniższą ceną: 10081,80 / oferta z najwyższą ceną: 10516,20 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: płytki Mikrodyn, śruby kostne, płytki kłykciowe. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 17.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, . 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 5416,00 Oferta z najniższą ceną: 5416,00 / oferta z najwyższą ceną: 5542,00 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.