Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Bydgoszcz: Opracowanie dokumetacji projektowej budowy zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby osiedla na ok. 300 mieszkań na dz. nr 29/2 przy ul. Sybiraków w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 261019 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3782300, fax. 0-52 378 28 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumetacji projektowej budowy zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby osiedla na ok. 300 mieszkań na dz. nr 29/2 przy ul. Sybiraków w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje ogólne Wykonawca powinien uważnie zapoznać się z całą SIWZ i przedstawić ofertę zgodną z jej postanowieniami. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z pobraniem specyfikacji, przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom art.34. ust 4 Ustawy 2. Przedmiot zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest : Opracowanie dokumentacji projektowej budowy zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby osiedla na ok. 300 mieszkań na dz. nr 29 -2 przy ulicy Sybiraków w Bydgoszczy zadanie BG026 Zamawiający informuje, że w związku z przeznaczeniem ww. działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego na dwa obszary o różnych przeznaczeniach, w ramach niniejszego zamówienia oczekuje - dla obszaru dz. nr 29-2 oznaczonego w m.p.z.p. jako S.25.Mw pełnego zagospodarowania dla wskazanego przedsięwzięcia - dla obszaru dz. nr 29-2 oznaczonego w m.p.z.p. jako S.19.ZU tylko w minimalnym zakresie niezbędnym dla wskazanego przedsięwzięcia 2.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia to sporządzenie: 1) Opracowań projektowych w następującym zakresie: a) Koncepcji architektonicznej w trzech wariantach obejmujących: rzut kondygnacji powtarzalnej z propozycją podziału na pomieszczenia (w skali 1:200), widoki elewacji budynków mieszkalnych (w skali 1:200), zagospodarowanie terenu (w skali 1:1000). Zamawiający oczekuje trzech autorskich koncepcji architektonicznych lub dwóch nowych koncepcji autorskich i trzeciej, opracowanej na bazie dołączonej do programu funkcjonalno-użytkowego Koncepcji urbanistycznej zagospodarowania terenu na działce o nr ewidencyjnym 29-2 w obrębie 389 przy ul. Sybiraków w Bydgoszczy(załącznik nr 9 do SIWZ). Ww. koncepcje należy przekazać w 2 egz. b) Projektu budowlanego dla wariantu koncepcji architektonicznej ostatecznie zaakceptowanej przez zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę - 4 egz. c) Projektów wykonawczych wszystkich branż, a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż (oddzielnie dla każdego obiektu i branży) - 4 egz. d) Projektów aranżacji wnętrz (w zakresie kolorystyki, sposobu ułożenia okładzin ściennych i podłogowych oraz usytuowania elementów wyposażenia wnętrza itp.) - 4 egz. e) Przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wg obowiązujących w tym zakresie przepisów - 2 egz. f) ZKZ - wartości kosztorysowej inwestycji wg wzoru zamawiającego - 1 egz. g) Planszy naściennej o wym. min. A0, na której przedstawione zostaną wizualizacja zaprojektowanego osiedla oraz projekt zagospodarowania terenu z widokiem elewacji i rzutami typów poszczególnych mieszkań - 1 egz. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektów. 3) Inwentaryzacji powykonawczej budynków mieszkalnych, a w szczególności mieszkań z obliczeniem ich powierzchni użytkowej, liczonej w świetle wyprawionych ścian zgodnie z Ustawą z dnia 21-06-2001 o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie KC - 2 egz. 4) Świadectwa charakterystyki energetycznej budynków (Dz U. nr 191 poz.1373 Ustawy z dnia 19 września 2007 o zmianie ustawy -Prawo Budowlane) 2.3. Wymagania techniczno-użytkowe dotyczące przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje program funkcjonalno-użytkowy załączony do specyfikacji (załącznik do SIWZ nr 1 ). 2.4. Zamawiający oczekuje dodatkowo dostarczenia dokumentacji projektowej w formie elektronicznej (płyty CD lub inne powszechnie dostępne nośniki uzgodnione z Zamawiającym) w podziale branżowym (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, itd.) z zapisem na oddzielnych nośnikach: projektów wykonawczych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formacie pdf 2.5. Zamawiający informuje, że przekazane warunki dostawy mediów są niekompletne i dodatkowo są uzyskane na bazie opracowanej koncepcji. Wobec powyższego Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać aktualne warunki dostawy mediów: energii elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i ciepła. Projekty branżowe muszą być zaprojektowane, uzgodnione i zatwierdzone przez dostawców mediów, w szczególności pod kątem rozwiązań umożliwiających indywidualne rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej i wody dla poszczególnych mieszkań oraz opomiarowanie części wspólnych. 2.6. Przedmiotowe przedsięwzięcie należy uzgodnić pod względem wskazań opisanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: w zakresie rozwiązań przestrzennych mając na uwadze, że przedmiotowa działka znajduje się w obszarze zorganizowanej działalności inwestycyjnej, w zakresie obrony cywilnej: w tym oświetlenie terenu, lokalizację awaryjnej studni publicznej z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Kuj.-Pom. Urzędu Wojewódzkiego, w zakresie ochrony konserwatorskiej i archeologicznej w zakresie ochrony krajobrazu 2.7. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfika przedmiotu zamówienia I Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny 2.8. Przedmiotowe przedsięwzięcie należy opracować w taki sposób, aby była możliwa realizacja etapowa zadania inwestycyjnego oraz jej etapowe użytkowanie 2 x 150 mieszkań. 2.9. Przed złożeniem wniosku wykonawcy o wydanie pozwolenia na budowę, niezbędne będzie uzyskanie od zamawiającego akceptacji rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000,00zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków ( art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych tj: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że : a) w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, opracowali projekty dla 5 budynków mieszkalnych po co najmniej 15 mieszkań każdy. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj, Wykonawca musi zapewnić przy realizacji dokumentacji udział osób posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, sanitarnej elektrycznej należącymi do Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt. a i b spełniać łącznie. 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24.Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów określonych w Części IX, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero- jedynkowa). 3. Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), będą w zakresie warunków określonych w pkt.1,ppkt.2,3 oceniane indywidualnie, a w zakresie warunków określonych w pkt.1, ppkt.1 łącznie, co oznacza, że wystarczy by jeden z nich spełniał opisane wymagania lub by spełniali je łącznie. 4. Uzyskanie nawet jednej oceny -nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( art. 25 i 26 ustawy) 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów : 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie oraz posiadają określone w części VIII ust.1 pkt.1 lit.b) SIWZ uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w wymaganych specjalnościach (wypełnić wg załącznika nr 4 do SIWZ). Do oferty, dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć: a) decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budownictwa. 9) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełnić wg załącznika nr 7 do SIWZ) 10) Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Cz.VIII ust..1 pkt.1 lit.a. Powyższe musi być przedstawione w formie zestawienia z podaniem ich wartości, wielkości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie (wypełnić wg załącznika nr 10). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. W przypadku, gdy Wykonawcy złożą dokumenty, z których wynikać będzie wartość wyrażona w innej walucie niż PLN, wówczas Zamawiający dla jednoznacznej porównywalności ofert zastosuje przelicznik na PLN wg kursu danej waluty w stosunku do PLN obowiązującego na dzień otwarcia ofert (kurs NBP)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - za jeden pobyt na budowie nadzoru autorskiego - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego pok. 500 od poniedziałku do piątku w godz. od. 8.00-14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok.206 kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNE NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T
- 9/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania ROM Nr 2
- Modernizacja dróg wojewódzkich w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych - Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 558 i 562 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- 12/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Kapuściska 9 lok. 3 i 31, Kanałowej 7 lok. 9, Noakowskiego 4 lok. 48 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- "Przebudowa ul. Dębogórskiej od ronda Jana Pawła II do ronda Marszałka Płażyńskiego w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Aktualizacja kosztorysów inwestorskich dla wielobranżowych dokumentacji wykonanych dla 16 obiektów w ramach projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.