eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej - strona lewa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Ełk: Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej - strona lewa.
Numer ogłoszenia: 261024 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277699 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Koszykowej - strona lewa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont chodników, krawężnika i parkingów na ul. Pięknej w Ełku (etap II) na odcinku od ul. Kilińskiego do ul Koszykowej - strona lewa. 2. Wykonanie robót budowlanych: 2.1 określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych, 2.2 określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca: a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt, b) urządzenie i demontaż placu budowy. 3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi: 3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji, 3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach. 4. Inne wymagania dotyczące remontu: Przed wbudowaniem materiały należy zgłosić do akceptacji przez Zamawiającego. Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M. 5. Zakres robót remontowych: Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1) Roboty rozbiórkowe Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 760,0 mb Rozbiórka ławy pod krawężnik - 57 m3 Rozebranie obrzeży betonowych 100 x 6 x 20 - 620,0 mb Rozbiórka nawierzchni z kostki bet gr. 6 cm - 21,0 m2 Odwiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odl. 5 km - 100,0 m3 2) Podbudowy Wykonanie koryta głębokości 40 cm na parkingach i wjazdach - 275,00 m2 Transport urobku na odległość do 5 km z mech. załadunkiem - 42,0 m3 Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - na parkingach i wjazdach - 275,00 m2 3) Elementy ulic Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 816,0 m Ława betonowa pod krawężnik - 61,20 m3 Ustawienie obrzeża betonowego 20x6cm na podsypce cem. piaskowej - 690,0 m Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej koloru szarego (w tym do 80 m2 kolor) gr. 6 cm na podsypce cem. piaskowej - 1560,0 m2 4) Inne roboty Wykonanie zieleńców z humusowaniem - 5cm i obsianiem trawą - 650 m2 Wykonanie podjazdów z mieszanki min.bit. na zimno na parkingi i wjazdy - 4,0 ton Inwentaryzacja powykonawcza - 2 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 162143.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAR TECH Sp. z o. o., Pisanica 77B, 19-314 Kalinowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 162143.80
  • Oferta z najniższą ceną: 162143.80 oferta z najwyższą ceną: 190665.03
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.