eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresinudzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26110

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Teresin: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Teresin, do kontaktów: Anna Góralczyk, ul. Zielona, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815, e-mail: inwestycje@teresin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): bip.teresin.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 44 poz. 14634 z 27.02.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 135491,16 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 7.139.000,00 PLN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego - ul. Zielona 20, 96-515 Teresin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Teresin w zakresie infrastruktury technicznej i społeczno - oświatowej: a)Kwota kredytu: w wysokości nie przekraczającej 7.139.000,00 PLN - siedem milionów sto trzydzieści dziewięć tysięcy złotych; b)Kwota kredytu uruchamiana będzie w trzech transzach: I transza w wysokości 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych) zostanie uruchomiona w dniu 1 czerwca br., II transza w wysokości 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych) zostanie uruchomiona w dniu 1 sierpnia br., III transza w wysokości 3.139.000,00 złotych (słownie: trzy miliony sto trzydzieści dziewięć tysięcy złotych) zostanie uruchomiona w dniu 30 listopada br.; c)Termin spłaty kapitału i odsetek: w okresie od dnia 01.01.2008 roku do dnia 31.12.2010 roku; d)\Spłata kapitału i odsetek: w miesięcznych ratach (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca). Odsetki naliczone za okres karencji zostaną spłacone przez Zamawiającego w dniu 31 stycznia 2008 r. Wysokość rat kapitałowych kształtować się będzie następująco: 35 rat po 198.305,00 złotych (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy trzysta pięć złotych) każda oraz jedna rata w wysokości 198.325,00 złotych (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych). Pierwsze 35 równych rat będzie spłacanych od stycznia 2008 r. do listopada 2010 r., ostatnia 36 rata zostanie spłacona w grudniu 2010 roku; e)Okres karencji w spłacie kapitału i odsetek: do dnia 31.12.2007 r.; f)Forma zabezpieczenia kredytu: weksel \in blanco\ (koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający); g)Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: części stałej w okresie kredytowania - marży oraz części ruchomej równej wysokości stawki WIBOR 1M. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (Bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia; h)Prowizja naliczona będzie od kwot faktycznie wykorzystanego kredytu - oddzielnie dla każdej transzy. Każda z transz kredytu, która zostanie wypłacona Zamawiającemu, będzie pomniejszona o kwotę prowizji. Zaproponowana przez Wykonawcę prowizja musi się wyrażać jednakową wartością procentową do każdej z transz, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę; j)Zamawiający nie będzie ponosił poza marżą bankową naliczoną w stosunku do kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu oraz prowizją bankową obliczoną w stosunku do kwoty rzeczywiście wykorzystanego kredytu, żadnych dodatkowych kosztów z tytułu pozyskania i obsługi kredytu; k)Łączna kwota kredytu w wysokości 7.139.000,00 złotych może ulec zmniejszeniu w razie pozyskania przez Gminę Teresin dodatkowych środków na sfinansowanie zadań inwestycyjnych bądź zmniejszenia kosztów realizowanych inwestycji w następstwie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych; l)Wysokość, liczba i termin wypłaty poszczególnych w/w transz może ulec zmianie; m)Zlecenia płatnicze dotyczyć będą płatności Wykonawców realizujących zadania inwestycyjne na rzecz Gminy Teresin, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego sukcesywnie dostarczanymi Wykonawcy fakturami (kserokopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\). n)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dotowania inwestycji wykonywanych na terenie Gminy Teresin przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy porozumienie określające zasady realizacji inwestycji wraz z fakturą wystawioną na Starostwo Powiatowe (kserokopia dokumentów poświadczone \za zgodność z oryginałem\). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 24.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDEA POLSKA S.A. CENTRALA, ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, woj. Polska/pomorskie, tel. (0-58)669-10-00, fax (0-58)669-10-01. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 567209,82 Oferta z najniższą ceną: 567209,82 / oferta z najwyższą ceną: 590203.66 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.