To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka z elementami prowadzenia działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 261123 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203597 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka z elementami prowadzenia działalności gospodarczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, a także wykształcenie minimum podstawowe oraz zdolności manualne i zmysł estetyczny. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do wykonywania zawodu florysta - bukieciarz. 3. Program szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 1) Wiadomości z zakresu roślinoznawstwa ( w tym charakterystykę ogólną, pielęgnację, roślin), florystyki sezonowej, okolicznościowej, aranżacji i dekoracji pomieszczeń z wykorzystaniem roślin doniczkowych i suszonych. 2) Zasady kompozycji. 3) Zagadnienia niezbędne do pracy związanej bezpośrednio ze sprzedażą kwiatów. 4) Podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej (podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu i negocjacji, rachunkowość małych firm, przepisy podatkowe i dotyczące ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego jak również najistotniejsze dla małych firm uregulowania prawa pracy) oraz konsultacje i doradztwo indywidualne związane z planowanym kierunkiem przyszłej działalności każdego z uczestników szkolenia, a także omówienie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej, z dnia 17.04.2009 r., w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej (Dz.U. 2009 Nr 62, poz. 512) oraz możliwości pozyskiwania funduszy na działalność gospodarczą m.in. ze środków PFRON, Unii Europejskiej. 5) Zagadnienia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnym uprawnieniami oraz obowiązkami pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne, wynikającymi z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008 r. Nr 14, poz. 92 z późn. zm.) w zakresie m.in.: a) Norm czasu pracy, b) Wymiaru urlopu wypoczynkowego, c) Zwolnień od pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia, d) Rehabilitacji zawodowej i społecznej, e) Dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej f) Informacje dotyczące programów pomocy dla osób niepełnosprawnych realizowanych przez PFRON. 6) Egzamin. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. Egzamin musi być ujęty w programie szkolenia ( w ramach godzin przeznaczonych na szkolenie ) w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 7-osobowej. 2) Program szkolenia musi być zrealizowany w ciągu 240 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych, w tym 5 godzin przewidzianych na zajęcia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnym uprawnieniami oraz 40 godzin przeznaczonych na zagadnienia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, po 6 godzin dziennie zgodnie z harmonogramem. 4) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 2 zapakowane higienicznie kanapki przygotowane przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej oraz herbatę, kawę, soki, wodę i ciasteczka. 5) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik musi być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach i materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką o zlikwidowanych barierach dla osób niepełnosprawnych. 8) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka z elementami prowadzenia działalności gospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studium Nowoczesnych Technologii Szkoleniowo - Wdrożeniowych Sp. z o.o., ul.Giewont 66, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 363210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostępu do narzędzia diagnostycznego on-line dla doradców zawodowych w projekcie ZBS z usługą szkoleniową - II postępowanie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.