eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie i dostawa biletów dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Koszalin: Wykonanie i dostawa biletów dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 261123 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219055 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa biletów dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa biletów komunikacji miejskiej w asortymencie i ilości jak niżej: 1.1. Jednorazowych w ilości 11 500 000 szt. (tj. 115 000 bloczków) 1.2. Miesięcznych w ilości 213 000 szt. 2.Zamawiający wymaga, aby bilety posiadały niżej wymienione parametry: 2.1.Bilety jednorazowego przejazdu: a) wymiary biletu 32mmx70mm (dostarczane w bloczkach); b) kasowanie jednostronne; c) papier: gramatura papieru 80g/m2, drukowane jednostronnie; d) elementy zabezpieczające: hologram (o wymiarach 5mm x 32mm) 3D aplikowany na gorąco (Hologram 3D jest to hologram zawierający elementy zabezpieczające w postaci indywidualnego znaku Dostawcy), papier ze znakiem wodnym i wtrąceniami świecącymi w promieniach UV, nadruk serii i numeru biletu świecący w promieniach UV i widoczny w świetle dziennym; e) 3 kolory na bilecie; f) bilety winny być szyte lub klejone wzdłuż krawędzi 32mm po 100 szt.(jeden bloczek); o kolejnych seriach i numerach, pakowane w paczki. Paczki winny być opieczętowane i opisane z podaniem rodzaju biletów i ilości bloczków. Zamawiający informuje, że: 2.1.1.Dotychczas bilety jednorazowe miały jeden wzór, natomiast różne nominały miały różną kolorystykę. 2.1.2.Na bilety jednorazowe składa się 14 nominałów (ilość nominałów może ulec zmianie). 2.2.Bilety miesięczne: a. wymiary biletu 30mm x 30mm (dostarczane w arkuszach z perforacją); b. gramatura papieru: 120g/m2, drukowane jednostronnie; c. elementy zabezpieczające: hologram (o wymiarach 5mm x 30mm) 3D aplikowany na gorąco (Hologram 3D jest to hologram zawierający elementy zabezpieczające w postaci indywidualnego znaku Dostawcy), papier ze znakiem wodnym i wtrąceniami świecącymi w promieniach UV, nadruk serii i numeru biletu świecący w promieniach UV i widoczny w świetle dziennym; d. tło biletu: jeden kolor, zmieniany co miesiąc, napis czarny. Zamawiający informuje, że: 2.2.1.Dotychczas bilety miesięczne miały jeden wzór natomiast różne nominały miały różną kolorystykę - kolory zmieniane były co miesiąc między nominałami. 2.2.2.Na bilety miesięczne składają się 25 nominałów, a raz w roku 28 nominałów (ilość nominałów może ulec zmianie). 3.Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy została uzgodniona szata graficzna biletów. 4.Bilety jednorazowe Wykonawca będzie dostarczał zgodnie z terminami podanymi w zamówieniu, natomiast bilety miesięczne dwanaście razy w ciągu roku. Rodzaj i ilość biletów będzie każdorazowo konkretyzowana w składanym zamówieniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa FENIKS, ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112323,60

  • Oferta z najniższą ceną: 112323,60 / Oferta z najwyższą ceną: 411804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.