eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrzetarg nieograniczony na zakup i dostawę preparatów myjących i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. w sprawie 49/ 49 PN / 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę preparatów myjących i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. w sprawie 49/ 49 PN / 2013
Numer ogłoszenia: 261169 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę preparatów myjących i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. w sprawie 49/ 49 PN / 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 31 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia :. Pakiet nr 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Pakiet nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich I Pakiet nr 3 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich II Pakiet nr 4 Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach w Centralnej Sterylizatornii Pakiet nr 5 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi Pakiet nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi Pakiet nr 7 Preparat myjąco-dezynfekujący do narzędzi i powierzchni Pakiet nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Pakiet nr 9 Preparat do konserwacji narzędzi Pakiet nr 10 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi Pakiet nr 11 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni I Pakiet nr 12 preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni II Pakiet nr 13 Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym Pakiet nr 14 preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych Pakiet nr 15 preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni Pakiet nr 16 preparat do dezynfekcji trudno dostępnych miejsc Pakiet nr 17 chusteczki do dezynfekcji powierzchni Pakiet nr 18 preparat do dezynfekcji powierzchni czystych i zanieczyszczonych Pakiet nr 19 preparat do dezynfekcji inkubatorów Pakiet nr 20 preparat do dezynfekcji powierzchni Pakiet nr 21 preparat do dezynfekcji głowic USG Pakiet nr 22 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk I Pakiet nr 23 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk II Pakiet nr 24 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk III Pakiet nr 25 preparaty do mycia i dezynfekcji wrażliwej skóry rąk Pakiet nr 26 preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk Pakiet nr 27 płyn do chirurgicznego mycia rąk Pakiet nr 28 preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami Pakiet nr 29 Antyseptyka skóry, ran, błon śluzowych Pakiet nr 30 preparat do odkażania błon śluzowych, antyseptyka oparzeń Pakiet nr 31 Preparat do usuwania resztek kleju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 5 692,00 zł. (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt dwa zł), Pakiet nr 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów 200,00 zł Pakiet nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich I 300,00 zł Pakiet nr 3 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich II 600,00 zł Pakiet nr 4 Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach w Centralnej Sterylizatornii 600,00 zł Pakiet nr 5 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi 200,00 zł Pakiet nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi 300,00 zł Pakiet nr 7 Preparat myjąco-dezynfekujący do narzędzi i powierzchni 500,00 zł Pakiet nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów 10,00 zł Pakiet nr 9 Preparat do konserwacji narzędzi 2,00 zł Pakiet nr 10 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi 10,00 zł Pakiet nr 11 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni I 50,00 zł Pakiet nr 12 preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni II 150,00 zł Pakiet nr 13 Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonym materiałem organicznym 30,00 zł Pakiet nr 14 preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych 10,00 zł Pakiet nr 15 preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni 150,00 zł Pakiet nr 16 preparat do dezynfekcji trudno dostępnych miejsc 200,00 zł Pakiet nr 17 chusteczki do dezynfekcji powierzchni 50,00 zł Pakiet nr 18 preparat do dezynfekcji powierzchni czystych i zanieczyszczonych 300,00 zł Pakiet nr 19 preparat do dezynfekcji inkubatorów 30,00 zł Pakiet nr 20 preparat do dezynfekcji powierzchni 20,00 zł Pakiet nr 21 preparat do dezynfekcji głowic USG 10,00 zł Pakiet nr 22 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk I 250,00 zł Pakiet nr 23 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk II 150,00 zł Pakiet nr 24 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk III 300,00 zł Pakiet nr 25 preparaty do mycia i dezynfekcji wrażliwej skóry rąk 20,00 zł Pakiet nr 26 preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 100,00 zł Pakiet nr 27 płyn do chirurgicznego mycia rąk 200,00 zł Pakiet nr 28 preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami 100,00 zł Pakiet nr 29 Antyseptyka skóry, ran, błon śluzowych 700,00 zł Pakiet nr 30 preparat do odkażania błon śluzowych, antyseptyka oparzeń 100,00 zł Pakiet nr 31 Preparat do usuwania resztek kleju 50,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania: a. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokument potwierdzający oznaczenie CE, deklaracja zgodności , o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679)- aktualne na dzień składania oferty b. Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. 175/02 poz. 1433) - aktualne na dzień składania oferty c. Dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U 126/01 poz. 1381) - aktualne na dzień składania oferty d. Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP. 2. Aktualne Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. Jeżeli dany preparat nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty kart charakterystyki na płytach CD. 3. Dokładna instrukcja użytkowania zaoferowanego przedmiotu zamówienia, foldery, opisy, wzory etykiet na opakowaniach. 4. Zaoferowane preparaty dezynfekcyjne muszą być przeznaczone do obszaru medycznego. .Preparaty do dezynfekcji powierzchni muszą być przebadane w fazie 2. 5. Zaoferowane preparaty powinny być przebadane w akredytowanym laboratorium w kierunku skuteczności bójczej w deklarowanym spektrum i czasie działania. Raport z badań Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego. Do oferty dołączyć oświadczenie producenta, że preparat posiada powyższe badania. 6. W dniu podpisania umowy Zamawiający wymaga dostarczenia Kart Charakterystyki danego preparatu na płytach CD w przypadku kiedy nie została dostarczona do oferty przetargowej. 7. Pakiecie 22 poz.1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 30 sztuk pompek do opakowań 0,5 l. 8. W pakiecie 24 poz. 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 25 sztuk pompek do opakowań 0,5 l. 9. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być opisane , którego pakietu i pozycji dotyczą. 10. Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. 907 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ . ( 2 pozycje ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich I Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ . ( 2 pozycje ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich II. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach w Centralnej Sterylizatornii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 Preparaty do mycia i dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach w Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (8 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Preparat myjąco-dezynfekujący do narzędzi i powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 Preparat myjąco-dezynfekujący do narzędzi i powierzchni. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Preparat do konserwacji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 Preparat do konserwacji narzędzi. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 Preparat do wstępnej dezynfekcji narzędzi. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni I. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 Preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni II. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 preparat do dezynfekcji trudno dostępnych miejsc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 preparat do dezynfekcji trudno dostępnych miejsc. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 chusteczki do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 chusteczki do dezynfekcji powierzchni. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 preparat do dezynfekcji powierzchni czystych i zanieczyszczonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 preparat do dezynfekcji powierzchni czystych i zanieczyszczonych. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 preparat do dezynfekcji inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 preparat do dezynfekcji inkubatorów. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 preparat do dezynfekcji powierzchni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 preparat do dezynfekcji powierzchni. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 preparat do dezynfekcji głowic USG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 preparat do dezynfekcji głowic USG. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 22 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk I. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 23 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk II. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 24 preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk III. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 preparaty do mycia i dezynfekcji wrażliwej skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 25 preparaty do mycia i dezynfekcji wrażliwej skóry rąk. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 26 preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 płyn do chirurgicznego mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 27 płyn do chirurgicznego mycia rąk. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (2 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 28 preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (4 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 Antyseptyka skóry, ran, błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 29 Antyseptyka skóry, ran, błon śluzowych. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (7 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 preparat do odkażania błon śluzowych, antyseptyka oparzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 30 preparat do odkażania błon śluzowych, antyseptyka oparzeń. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 Preparat do usuwania resztek kleju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 31 Preparat do usuwania resztek kleju. Szczegółowy opis przedmoiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ. (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.