eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa , montaż i szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu do rehabilitacji



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Lublin: dostawa , montaż i szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu do rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 261175 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, fax. 081 5258762.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa , montaż i szkolenie użytkownika w zakresie dostarczonego sprzętu do rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ergometr -Wioślarz - 2 sztuki opis wg załącznika nr 1 kod CPV 33154000-4 2. Ergometr - Wioślarz z symulacją pracy wiosłami - 1 sztuka opis wg załącznika nr 2 kod CPV33154000-4 3.Laser biostymulacyjny ze skanerem - 1 sztuka opis wg załącznika nr 3 kod CPV 33158500-7 4.Materac 3 częściowy składany - 15 sztuk opis wg załącznika nr 4 kod CPV 33155000-1 5.Stół rehabilitacyjny do terapii wg koncepcji NDT BOBATH- 1 sztuka opis wg załącznika nr 5 kod CPV 33192200-4 6.Stół rehabilitacyjny 2 częściowy z pneumatyczną regulacją wysokości -2 sztuki -opis wg załącznika nr 6 kod CPV 33192200-4 7.Ergometr- rower treningowy -2 sztuki opis wg załącznika nr 7 kod CPV 33154000-4 8.Ergometr rower treningowy - 1 sztuka - opis wg załącznika nr 8 kod CPV 33154000-4 9.Ergometr eliptyczny/orbitrek - 3 sztuki -opis wg załącznika nr 9 kod CPV 33154000-4 10.Drabinka gimnastyczna do rehabilitacji leczniczej - 2 sztuki opis wg załącznika nr 10 kod CPV 33155000-1 11.Bieżna rehabilitacyjna - 2 sztuki - opis wg załącznika nr 11 kod CPV 33154000-4 12.Atlas wielofunkcyjny -jednostanowiskowy - 1 komplet opis wg załącznika 12 kod CPV 33154000-4 13. Zestaw do terapii i ćwiczeń rehabilitacyjnych podwieszany do sufitu -1 komplet - opis wg załącznika nr 13 kod CPV 33154000-4 14. Głowica ultradźwiękowa wieloczęstotliwościowa do aparatu BTL 5000 - 1 szt. opis wg załącznika nr 14 kod CPV 33150000-6 15. Ciśnieniomierz elektroniczny - 3 szt. opis wg załącznika nr 15 kod CPV 38423100-7 16. Aparat - resuscytator AMBU - 3 komplety opis wg załącznika nr 16 kod CPV 33157700-2 17. Trampolina gimnastyczna - 2 sztuki opis wg załącznika nr 17 , kod CPV 37400000-2 18.Defibrylator - 2 sztuki opis wg załącznika nr 18 , kod CPV 33182100-0 19.Platforma wibracyjna - 2 sztuki opis wg załącznika nr 19 , kod CPV 37400000-2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.15.77.00 - Worki ambu 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę poprzez formułę spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ . Z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy PZP wyklucza się: a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu , jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwo, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych , a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego , g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy . 4) nie wnieśli wadium, ( ma zastosowanie jeżeli zamawiający wymaga wniesienia wadium ) w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) parametry techniczne urządzeń - wg wymienionych załączników (wypełnione załączniki ) załącznik nr 1, 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 b) formularz ofertowy wg załącznika nr 20 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy ponadto dołączyć umowę spółki), d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Ww dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 21 do SIWZ w którym Wykonawca oświadcza , że - nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert ), -zachowa termin dostawy ,montażu i szkolenia użytkownika - w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy . -akceptuje termin płatności w ciągu 21 dni od podpisania protokołu odbioru przez obie strony i wystawienia faktury VAT f)aktualny dokument dopuszczający użytkowanie zaoferowanych urządzeń w placówkach publicznych służby zdrowia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U.Nr 93 ,poz.896 z póź. zmianami ), potwierdzające dopuszczenie wyrobu do obrotu i używania ; jeśli sprzęt został zakwalifikowany do innej grupy zgodnie z wymienioną ustawą o wyrobach medycznych prosimy złożyć stosowne oświadczenie . g) wykonawcy którzy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. h)zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy PZP żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczxno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.