Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Toruń: Wymiana stolarki drzwiowej, lamp oświetleniowych, pionów kanalizacji deszczowej, malowanie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, ul. Pl. Wolności 18/19
Numer ogłoszenia: 261180 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej, lamp oświetleniowych, pionów kanalizacji deszczowej, malowanie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, ul. Pl. Wolności 18/19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku mieszczącym się przy Pl. Wolności 18/19. W zakres remontu wchodzą roboty budowlane oraz elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w punkcie 2. ppkt 1). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu remontu w użytkowanym budynku użyteczności publicznej* o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3. * Przez użytkowany budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej obsługi bankowej, handlu, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie drogowym, lotniczym, lub wodnym, poczty lub telekomunikacji; za budynek publiczny uznaje się także budynek biurowy nie wyłączony z eksploatacji na czas remontu. b) dysponują osobami/osobą lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą pełniły funkcje kierowników robót, posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w punkcie 2. ppkt 1), ppkt 2) oraz ppkt 3). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w punkcie 2. ppkt 1) i ppkt 4). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w punkcie 2. ppkt 1) i ppkt 5)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty jakie winni dostarczyć wykonawcy celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wykaz (wzór znajduje się w pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ) zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje wykonawca (lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia), które będą uczestniczyły w postępowaniu pełniąc funkcje kierowników robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z: a) dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w tej specjalności; b) dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w tej specjalności. 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu remontu w użytkowanym budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - do zamówień wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty wystawione przez Inwestora, na rzecz których wykonano zamówienia, potwierdzające, że wykonano je z należytą starannością. - dokument, potwierdzający należyte wykonanie wymienionego zamówienia, winien zawierać w szczególności nazwę i adres Inwestora, na rzecz którego zostało wykonane zamówienie, nazwę i adres Wykonawcy zamówienia oraz określenie robót. 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać także osobiście w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 na piętrze III w pok. nr 325 w godzinach od 7:00 do 15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 - piętro III, pok. nr 325..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba upoważniona do kontaktów: Piotr Paradowski - tel. (056) 610 94 64, faks (056) 610 94 96..
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa cewników urologicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.