Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Wrocław: Dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki
Numer ogłoszenia: 261192 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego (|drukarka-ksero-skaner). Urządzenia będzie udostępnione na zapleczu budowy Narodowego Forum Muzyki, gdzie Zamawiający realizuje funkcję nadzoru inwestycyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euroimpex S. A., ul. Mydlana 3b, 51-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16260,60
Oferta z najniższą ceną: 16260,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16260,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Obecnie na potrzeby biura siedziby Spółki dzierżawione są urządzenia o identycznej funkcjonalności, których Wykonawca został wyłoniony w drodze postepowania przetargowego. Z uwagi na konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia i ujęcie w pierwotnym postepowaniu możliwości zamówienia uzupełniającego zasadnym staje się zastosowanie niniejszego trybu postepowania. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) Prawa zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego . Dla możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego niezbędne więc jest spełnienie następujących warunków: 1. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2. przedmiotem zamówienia podstawowego były dostawy, 3. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze 4. zamówienie uzupełniające (łącznie z innymi zamówieniami uzupełniającymi) nie może stanowić więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, 6. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, 7. zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ad 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 14 maja 2013r., a więc nie minął okres trzyletni uniemożliwiający udzielenia zamówienia uzupełniającego Ad 2. Przedmiotem zamówienia podstawowego była dzierżawa urządzeń drukująco, skanująco, kserujących Ad 3. Zarówno zamówienie podstawowe jak i zamówienie uzupełniające jest udzielane firmie EUROIMPEX S. A. z siedzibą we Wrocławiu, adres ul. Mydlana 3b, 51-502 Wrocław z uwagi na zachowanie ustandaryzowanego rozwiązania kompatybilnego z tym stosowanym w siedzibie Spółki. Ad 4. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 20 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 79 320,00 zł netto). Wartość zamówień uzupełniających to : 13 220,00zł netto Ad 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Ad 6. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Ad. 7 Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdyż przedmiotem zamówienia podstawowego był wynajem urządzeń wielofunkcyjnych.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.