eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Wrocław: Dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki
Numer ogłoszenia: 261192 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby zaplecza budowy Narodowego Forum Muzyki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego (|drukarka-ksero-skaner). Urządzenia będzie udostępnione na zapleczu budowy Narodowego Forum Muzyki, gdzie Zamawiający realizuje funkcję nadzoru inwestycyjnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euroimpex S. A., ul. Mydlana 3b, 51-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16260,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16260,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16260,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Obecnie na potrzeby biura siedziby Spółki dzierżawione są urządzenia o identycznej funkcjonalności, których Wykonawca został wyłoniony w drodze postepowania przetargowego. Z uwagi na konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia i ujęcie w pierwotnym postepowaniu możliwości zamówienia uzupełniającego zasadnym staje się zastosowanie niniejszego trybu postepowania. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) Prawa zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego . Dla możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego niezbędne więc jest spełnienie następujących warunków: 1. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2. przedmiotem zamówienia podstawowego były dostawy, 3. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze 4. zamówienie uzupełniające (łącznie z innymi zamówieniami uzupełniającymi) nie może stanowić więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, 6. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, 7. zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ad 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 14 maja 2013r., a więc nie minął okres trzyletni uniemożliwiający udzielenia zamówienia uzupełniającego Ad 2. Przedmiotem zamówienia podstawowego była dzierżawa urządzeń drukująco, skanująco, kserujących Ad 3. Zarówno zamówienie podstawowe jak i zamówienie uzupełniające jest udzielane firmie EUROIMPEX S. A. z siedzibą we Wrocławiu, adres ul. Mydlana 3b, 51-502 Wrocław z uwagi na zachowanie ustandaryzowanego rozwiązania kompatybilnego z tym stosowanym w siedzibie Spółki. Ad 4. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 20 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 79 320,00 zł netto). Wartość zamówień uzupełniających to : 13 220,00zł netto Ad 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Ad 6. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Ad. 7 Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdyż przedmiotem zamówienia podstawowego był wynajem urządzeń wielofunkcyjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.