eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadwanicePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Radwanice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 2611 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372960 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radwanice, ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8311436, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług obejmuje m.in. : 1) pełnienie inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), 2) doradztwo Zamawiającemu, w sprawach zawierania umów z Wykonawcami robót, przy zastosowaniu przepisów, regulujących prawa i obowiązki Inwestora i Wykonawcy, 3)sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez stały nadzór nad realizacją robót , 4) dyspozycyjność względem Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy, celem udziału w naradach i potrzebach dot. procesu inwestycyjnego, 5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową i harmonogramem robót, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) sprawdzanie jakości zastosowanych materiałów i technologii wykonawstwa robót 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżących rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie faktur Wykonawcy za wykonane roboty, 8) nadzór nad terminowością wykonywanych robót 9) przekazanie placu budowy dla Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego, 10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w procesie realizacji robót i ewentualnych zagrożeniach terminu umownego, 11)udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót, oraz przeglądach gwarancyjnych i ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym 12) organizowanie i prowadzenie narad dotyczących przedmiotu zamówienia w imieniu i przy udziale Zamawiającego 13) zapewnienie udziału w odbiorach i naradach inspektorów w specjalnościach niezbędnych na danym etapie 14) opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących prac projektowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62295.09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Wojewóztwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 ..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe INWEST., ul. Tenisowa 14, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62295.09
  • Oferta z najniższą ceną: 35000.00 oferta z najwyższą ceną: 62295.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.