Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Mrocza: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy.
Numer ogłoszenia: 261213 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania pn. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - CPV 44111000-1, 44111200-3, 44111100-2, 14210000-6 Materiały ogólnobudowlane - zał. nr 1 do SIWZ. Część II - CPV 44114200-4 Prefabrykaty - zał. nr 2 do SIWZ. Część III - CPV 1462200-7 Stal budowlana - zał. nr 3 do SIWZ. Część IV - CPV 44114000-2 Beton - zał. nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.11.00 - Cegły 44.11.12.00 - Cement 14.21.10.00 - Piasek 44.11.40.00 - Beton 14.62.20.00 - Stal .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane wadium 4.800,00 PLN, w tym: część 1 - 1 800,00 PLN część 2 - 2 400,00 PLN część 3 - 300,00 PLN część 4 - 300,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony ,,Druk oferta,,- załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o terminie płatności - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 7. Wypełnione formularze cenowe dla odpowiedniej części zamówienia wg - załączników nr 1 - 4 do SIWZ. 8. Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Oferenta do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortymentem - załącznik nr 9 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mrocza, ul. Łąkowa 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Mrocza, ul. Łąkowa 7, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drut wiązałkowy 8 kg. 2. Piasek do zapraw 50 m3. 3. Cegła ceramiczna kl. 150 pełna 18500 szt. 4. Pustak spalinowy ceramiczny typ P 19x19x24 500 szt. 5. Bloki Silka M24 34x24x19cm 5000 szt. 6. Bloki Silka M12 1500 szt. 7. Lepik asfaltowy na gorąco 600 kg. 8. Bitizol R+P+G 180 kg. 9. Papa asfaltowa na tekturze izolacyjna 550 m2. 10. Cement workowany 35 12 t. 11.Wapno workowane 3,5 t..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.11.00-2, 44.11.12.00-3, 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prefabrykaty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nadproża prefabrykowane L - 19 (różne długości) 230 mb. 2. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 660/150 - 10 kN/m2, gr. 24 cm 8 szt. 3. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 660/150 4,5- 6 kN/m2, gr. 24 cm 25 szt. 4. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 660/120 4,5- 6 kN/m2, gr. 24 cm 22 szt. 5. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 720/120 - 4,5kN/m2, gr. 24 cm 2 szt. 6. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 720/150 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 4 szt. 7. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 720/90 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 2 szt. 8. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 690/150 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 2 szt. 9. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 350/120 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 4 szt. 10. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 350/90 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 3 szt. 11. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 200/150 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 26 szt. 12. Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S 200/120 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 4 szt. 13.Płyty stropowe, żelbetowe kanałowe S200/90 -4,5 kN/m2, gr. 24 cm 4 szt. 14. Płyta dachowa prefabrykowana DKZ -240/60 11 szt. 15. Płyta dachowa prefabrykowana DKZ -270/80 28 szt. 16. Płyta dachowa prefabrykowana DKZ -270/30 2 szt. 17. Płyta dachowa prefabrykowana DKZ -300/30 13 szt. 18. Płyta dachowa prefabrykowana DKZ -300/60 136 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stal budowlana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pręt do zbrojenia betonu gładki A-0 fi 6-8 mm 600 kg. 2. Pręty do zbrojenia betonu, żebrowane fi 8 mm 800 kg. 3. Pręty do zbrojenia betonu, żebrowane A-III fi 10 - 16 mm 2600 kg. 4. Pręty do zbrojenia betonu, żebrowane A-III fi 18 - 28 mm 350 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Betony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Beton zwykły z kruszywa naturalnego B 15 - z dodatkami do minus 5 st.C. 6 m3. 2. Beton zwykły z kruszywa naturalnego B 20 - z dodatkami do minus 5 st.C. 47 m3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MROCZA
- "Remont drogi gminnej nr 090735C - ulicy Kościuszki od km 0+153.30 do km 1+173.50 o długości 1 020,20 km wraz z rozbudową skrzyżowania ulic Kościuszki i Piotra w Mroczy"
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1."
- Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.