eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa błon i odczynników RTG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Starogard Gdański: Dostawa błon i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 26123 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 8490 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana, ul. Skarszewska, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, fax (058) 5623650.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Błony MXG (zielone) firmy KODAK o wymiarach: - 18 cm x 24 cm - 12 paczek (a 100 szt.) - 24 cm x 30 cm - 12 paczek (a 100 szt.) - 18 cm x 43 cm - 10 paczek (a 100 szt.) - 20 cm x 40 cm - 6 paczek (a 100 szt.) - 35 cm x 35 cm - 55 paczek (a 100 szt.) - 30 cm x 40 cm - 3 paczek (a 100 szt.) - 3 cm x 4 cm FE (tzw. zębowe) - 5 paczek (a 100 szt.) 2. Utrwalacz RTG firmy KODAK RETINA 2 x 20 - 20 kartonów 3. Wywoływacz RTG firmy KODAK REITNA 2x20 - 18 kartonów 4. Zestaw do mycia maszyny wywołującej firmy KODAK RETINA - 3 opakowania 5. Starter firmy KODAK RETINA - 2 sztuki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.P. WIWAMED Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5/2, 78-600 WAŁCZ, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16.107,00 zł.
  • Oferta z najniższą ceną: 16.107,00 zł. / oferta z najwyższą ceną: 16.107,00 zł.
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.