eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa i montaż depozytorów kluczy w pomieszczeniach biura przepustek przy budynku nr 1 na terenie Komendy Oddziału w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Nowy Sącz: Dostawa i montaż depozytorów kluczy w pomieszczeniach biura przepustek przy budynku nr 1 na terenie Komendy Oddziału w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 261247 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, fax. 018 415 37 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż depozytorów kluczy w pomieszczeniach biura przepustek przy budynku nr 1 na terenie Komendy Oddziału w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż depozytorów kluczy w pomieszczeniach biura przepustek przy budynku nr 1 na terenie Komendy Oddziału w Nowym Sączu, szczegółowy opis przedniotu zamówienia stanowi załacznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 (słownie: cztery tysięce złotych 00/100) 2. Dopuszczalne formy wnoszenia wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: Kredyt Bank SA Oddział KB SA w Nowym Sączu nr 57 1500 1559 1215 5004 3168 0000 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w kasie Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 3.1. SIWZ dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa (wzór formularza załącznik nr 1). 2. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku o którym mowa w pkt 1.16, pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3. a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 4.4. i 4.5. należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione w trybie wskazanym w pkt 1.13.b)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz, skrytka pocztowa nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.