eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji Juniper STRM 2500

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Warszawa: Zakup usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji Juniper STRM 2500
Numer ogłoszenia: 261289 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223593 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i licencji Juniper STRM 2500.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego i serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego: 3.1.1.1. urządzenia Juniper STRM 2500 o numerach seryjnych: JA-STRM2500-A2-BSE; 3.1.1.2. oprogramowania Juniper STRM 2500 o numerach seryjnych: STRM500-LM-ADD-250E 3.1.2. W ramach wsparcia serwisowego należy zapewnić: 3.1.2.1. możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania ze strony producenta przez cały okres obowiązywania umowy. 3.1.2.2. w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia przez Zamawiającego dokonać bezpłatnej naprawy uszkodzenia urządzeń (czas skutecznej naprawy). 3.1.2.3. w przypadku braku możliwości spełnienia warunku skutecznej naprawy w terminie określonym powyżej w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń zastępczych. 3.1.2.4. w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzeń na fabrycznie nowe, wolne od wad, w terminie 14 dni, w przypadku ponownego wystąpienia awarii, wady bądź usterki urządzeń po wykonaniu trzech napraw. 3.1.2.5. dostęp on-line do baz wiedzy i przewodników konfiguracyjnych. 3.1.2.6. dodatkowo należy zapewnić szkolenie z zakresu konfiguracji urządzenia zakończone wystawieniem certyfikatu. Szkolenie powinno potrwać co najmniej 2 dni i zostać przeprowadzone dla grupy 4 osób Zamawiającego. 3.1.3. Usługa serwisowa powinna posiadać następującą charakterystykę: 3.1.3.2. czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - do 4 godzin, 3.1.3.3. pełne przywrócenie funkcjonalności sprzętu - najpóźniej następnego dnia roboczego, 3.1.3.4. ponoszenia wszelkich kosztów przywrócenia funkcjonalności sprzętu, 3.1.3.5. uszkodzone dyski twarde pozostają w posiadaniu Zamawiającego, 3.1.3.6. zapewnienia dostępu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę do interakcyjnej (online) bazy danych zawierającej artykuły informacyjne, podręczniki referencyjne, dokumenty techniczne, aktualizacje poprawki oprogramowania, informacje odnośnie sposobów rozwiązania zidentyfikowanych w przeszłości problemów dotyczących serwisowanego sprzętu i oprogramowania, 3.1.3.7. zapewnienie bezpłatnego dostępu do nowych wersji oprogramowania (software subscription) w szczególności do poprawek systemowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCOMP S.A., ul. Grabska 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46100,24

  • Oferta z najniższą ceną: 46100,24 / Oferta z najwyższą ceną: 46100,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.