eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Zielona Góra: Zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego
Numer ogłoszenia: 261293 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników, dróg i ciągów pieszych na terenach mienia komunalnego w Zielonej Górze - w zakresie zgodnym z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych, dróg: 1) Chodnik (ciąg pieszy) winien być odśnieżony i posypany na całej długości i szerokości min.1,50m, dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 2) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz., błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 3) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu kołowego i pieszego; 4) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie soli zwilżonej roztworem wodno-solnym lub poprzez posypywanie ciągów pieszych piaskiem; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego należy wywieźć poza obręb odśnieżania, na wskazane przez Zamawiającego miejsce; 6) w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu odśnieżanie ciągów pieszych winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i bezpieczeństwa komunikacyjne na terenach objętych akcją. Obowiązki Wykonawcy: 1) zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; 2) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego (w tym min. 8 sztuk pojemników na piasek); 3) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie ciągów pieszych; 4) rozpoczęcie usuwania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu; 5) rozpoczęcie odśnieżania w ciągu 2 godz. od wystąpienia opadów śniegu lub powstania gołoledzi; 6) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; 7) pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Metrologii i Gospodarki Wodnej codziennych informacji o stanie pogody; 8) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 9) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt; 10) pełna gotowość do prowadzenie akcji zimowej w ciągu 2 godz. od chwili wystąpienia opadów śniegu; 11) składowanie piasku do akcji zima tylko w skrzyniach do tego przeznaczonych; 12) zakup piasku dokonuje wykonawca na swój koszt. Zasady zimowego utrzymania ulic, parkingów, placów i schodów: 1) zalegający śnieg należy usunąć z całej powierzchni na obrzeże drogi, parkingu, chodnika, placu, schodów; 2) śliskość musi być likwidowana poprzez posypywanie oczyszczonej ze śniegu powierzchni piaskiem; 3) dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 4) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz. a błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego wykonawca wywiezie poza obręb odśnieżania, na wskazane przez zamawiającego miejsce. Powierzchnia terenu do zimowego utrzymania: Zadanie nr 1 -powierzchnia do odśnieżania ręcznego lub mechanicznego - 30.050 m2 powierzchnia do posypywaniem piaskiem - 15.025 m2 Zadanie nr 2 -powierzchnia do odśnieżania ręcznego lub mechanicznego - 34.459 m2 powierzchnia do posypywania piaskiem - 17.229,5 m2 Zamawiający informuje, iż w może wystąpić potrzeba odśnieżania dodatkowych powierzchni, lub też powierzchnia do odśnieżania ulegnie zmniejszeniu ze względu na wykup działek. Powierzchnia może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu do 10 % w stosunku do powierzchni podanych w opisie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty w ramach zadania 1, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.600 zł - (słownie: tysiąc sześćset złotych) Przystępując do złożenia oferty w ramach zadania 2, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.800 zł(słownie: tysiąc osiemset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w zakresie zadania 1 i 2 mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; 3) którzy wykażą się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie zimowego utrzymania terenów, o wart. min. 100.000 zł (zadanie 1); 4) którzy wykażą się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie zimowego utrzymania terenów, o wart. min. 120.000 zł (zadanie 2); 5) wniosą przewidziane w postępowaniu wadium. Wykonawca składając ofertę na dwa zadania musi spełniać zarówno 3) jak i 4) warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty na załączonym druku - załącznik nr 5; 2) wypełniony formularz cenowy, lub formularze cenowe; 3) podpisany załącznik nr 6 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 7 6) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane na załączniku nr 7 zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego na obszarze I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników, dróg i ciągów pieszych na terenach mienia komunalnego w Zielonej Górze - w zakresie zgodnym z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych, dróg: 1) Chodnik (ciąg pieszy) winien być odśnieżony i posypany na całej długości i szerokości min.1,50m, dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 2) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz., błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 3) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu kołowego i pieszego; 4) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie soli zwilżonej roztworem wodno-solnym lub poprzez posypywanie ciągów pieszych piaskiem; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego należy wywieźć poza obręb odśnieżania, na wskazane przez Zamawiającego miejsce; 6) w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu odśnieżanie ciągów pieszych winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i bezpieczeństwa komunikacyjne na terenach objętych akcją. Obowiązki Wykonawcy: 1) zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; 2) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego (w tym min. 8 sztuk pojemników na piasek); 3) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie ciągów pieszych; 4) rozpoczęcie usuwania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu; 5) rozpoczęcie odśnieżania w ciągu 2 godz. od wystąpienia opadów śniegu lub powstania gołoledzi; 6) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; 7) pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Metrologii i Gospodarki Wodnej codziennych informacji o stanie pogody; 8) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 9) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt; 10) pełna gotowość do prowadzenie akcji zimowej w ciągu 2 godz. od chwili wystąpienia opadów śniegu; 11) składowanie piasku do akcji zima tylko w skrzyniach do tego przeznaczonych; 12) zakup piasku dokonuje wykonawca na swój koszt. Zasady zimowego utrzymania ulic, parkingów, placów i schodów: 1) zalegający śnieg należy usunąć z całej powierzchni na obrzeże drogi, parkingu, chodnika, placu, schodów; 2) śliskość musi być likwidowana poprzez posypywanie oczyszczonej ze śniegu powierzchni piaskiem; 3) dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 4) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz. a błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego wykonawca wywiezie poza obręb odśnieżania, na wskazane przez zamawiającego miejsce. Powierzchnia terenu do zimowego utrzymania: Zadanie nr 1 -powierzchnia do odśnieżania ręcznego lub mechanicznego - 30.050 m2 powierzchnia do posypywaniem piaskiem - 15.025 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego na obszarze II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników, dróg i ciągów pieszych na terenach mienia komunalnego w Zielonej Górze - w zakresie zgodnym z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych, dróg: 1) Chodnik (ciąg pieszy) winien być odśnieżony i posypany na całej długości i szerokości min.1,50m, dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 2) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz., błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 3) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu kołowego i pieszego; 4) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie soli zwilżonej roztworem wodno-solnym lub poprzez posypywanie ciągów pieszych piaskiem; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego należy wywieźć poza obręb odśnieżania, na wskazane przez Zamawiającego miejsce; 6) w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu odśnieżanie ciągów pieszych winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i bezpieczeństwa komunikacyjne na terenach objętych akcją. Obowiązki Wykonawcy: 1) zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; 2) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego (w tym min. 8 sztuk pojemników na piasek); 3) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie ciągów pieszych; 4) rozpoczęcie usuwania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu; 5) rozpoczęcie odśnieżania w ciągu 2 godz. od wystąpienia opadów śniegu lub powstania gołoledzi; 6) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; 7) pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Metrologii i Gospodarki Wodnej codziennych informacji o stanie pogody; 8) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 9) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt; 10) pełna gotowość do prowadzenie akcji zimowej w ciągu 2 godz. od chwili wystąpienia opadów śniegu; 11) składowanie piasku do akcji zima tylko w skrzyniach do tego przeznaczonych; 12) zakup piasku dokonuje wykonawca na swój koszt. Zasady zimowego utrzymania ulic, parkingów, placów i schodów: 1) zalegający śnieg należy usunąć z całej powierzchni na obrzeże drogi, parkingu, chodnika, placu, schodów; 2) śliskość musi być likwidowana poprzez posypywanie oczyszczonej ze śniegu powierzchni piaskiem; 3) dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; 4) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godz. a błoto pośniegowe 6 godz. po ustaniu opadów; 5) nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego wykonawca wywiezie poza obręb odśnieżania, na wskazane przez zamawiającego miejsce. Powierzchnia terenu do zimowego utrzymania: Zadanie nr 2 -powierzchnia do odśnieżania ręcznego lub mechanicznego - 34.459 m2 powierzchnia do posypywania piaskiem - 17.229,5 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.