Ogłoszenie z dnia 2014-12-18
Warszawa: Zamówienie uzupełniające polegające na wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego w kompleksie Urzędu MON przy al. Niepodległości 218
w Warszawie (dotyczące usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego w kompleksach Urzędu MON przy al. Niepodległości 218, ul. Rakowieckiej 4a, ul. Puławskiej 4a, ul. Rakowieckiej 2 oraz ul. Klonowej 1 i 2 w Warszawie - V części, nr sprawy: 117/ZP/12, część I),
nr sprawy: 113/ZP/14
Numer ogłoszenia: 261297 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające polegające na wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego w kompleksie Urzędu MON przy al. Niepodległości 218 w Warszawie (dotyczące usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego w kompleksach Urzędu MON przy al. Niepodległości 218, ul. Rakowieckiej 4a, ul. Puławskiej 4a, ul. Rakowieckiej 2 oraz ul. Klonowej 1 i 2 w Warszawie - V części, nr sprawy: 117/ZP/12, część I), nr sprawy: 113/ZP/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego w kompleksach Urzędu MON, Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotowego zamówienia w kompleksie przy al. Niepodległości 218. Całkowita powierzchnia do sprzątania w kompleksie przy al. Niepodległości 218 wynosi - 38 739 m2: 1) powierzchnia wewnętrzna (biurowa) - 28 797,00 m2, 2) powierzchnia zewnętrzna (place, uliczki, chodniki) - 9 942,00 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Robert Fabijański Clean Service, Chyliczki ul. Melanii 21B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92079,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88779,79
Oferta z najniższą ceną: 88779,79 / Oferta z najwyższą ceną: 88779,79
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe - umowa nr 375/2012/DA z dnia 17.12.2012 r.), które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (sprawa nr 117/ZP/12); polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia na rzecz tego samego Wykonawcy i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające nie przekracza 50 % wartości netto zamówienia podstawowego - jego wartość wynosi 92 079,90 zł netto, co stanowi 3,93% wartości netto zamówienia podstawowego. Zamawiający udzielając zamówienie podstawowe przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu (Dz. U. /S S193 z dnia 06.10.2012 r., nr ogłoszenia 2012/S 193-317691) możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego (Sekcja II: Przedmiot zamówienia, Informacja o częściach zamówienia, Część nr: 1, pkt 5). W dniu 08.12.2014 r. do Krajowej Izby Odwoławczej wpłynęło odwołanie wobec czynności powziętych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (sprawa nr 66/ZP/14), które miało na celu zapewnienie usługi sprzątania od daty zakończenia dotychczasowej umowy, tj. od 21.12.2014 r. Tym samym zostało uniemożliwione zawarcie umowy z Wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.