eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceZakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Pyskowice: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych.
Numer ogłoszenia: 26135 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do: 1.Oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Pyskowice. Dostawa energii odbywa się w taryfie C12b lub w taryfie C11. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C12b wynosi 162,50 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 717 471 kWh w tym: w dzień 238 500 kWh i w nocy 478 971 kWh. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C11 wynosi 26 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 25 679 kWh. 2.Budynku administracyjno-biurowego Urzędu Miasta Pyskowice. Budynek posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 40 kW, planowane zużycie energii wynosi 124 575 kWh. 3.Targowiska zlokalizowanego przy ul. Strzelców Bytomskich. Targowisko posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 25 kW, planowane zużycie energii wynosi 9 000 kWh. 4.Sanitariatu kontenerowego zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego. Sanitariat posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 10 kW, planowane zużycie energii wynosi 9 000 kWh. 5.Cmentarza komunalnego zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej. Cmentarz posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 4 kW, planowane zużycie energii w trakcie realizacji umowy wynosi 200 kW. 6.Budynków szkół i przedszkoli. Obiekty posiadają łącznie 14 punktów pomiarowych i moc umowną 310,7 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, a do jednego punktu w taryfie G11. Planowane zużycie energii w taryfie C11 wynosi 194 628 kWh, natomiast w taryfie G11 wynosi 62 kWh. 7.Obiektów Miejskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Pyskowicach. Obiekty posiadają łącznie 7 punktów pomiarowych, moc umowna wynosi 228 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, planowane zużycie energii wynosi 117 668 kWh. Szczegółowe zestawienie punktów poboru zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. nr 32, 33, 45, 49, 50, 51 w chwili obecnej mają zawarte terminowe umowy kompleksowe i dla tych punktów będzie to pierwsza zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający odpowiednio wcześniej wypowie umowy kompleksowe i zawrze umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. 32 i 33 mają zawarte umowy kompleksowe z PKP Energetyka S.A. z terminem obowiązywania do 31.12.2014r. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. 45, 49, 50 i 51 mają zawarte umowy kompleksowe z TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o. z następującymi terminami obowiązywania: - punkt poboru z poz. nr 45 do dnia 18.10.2014r. - punkty poboru z poz. nr 49 i 50 do dnia 30.06.2014r. - punkt poboru z poz. nr 51 do dnia 30.09.2014r. Dla wszystkich pozostałych punktów poboru wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ jest to druga zmiana sprzedawcy i wszystkie te punkty mają zawarte umowy na sprzedaż energii elektrycznej z terminem obowiązywania do dnia 31.03.2014r. oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Po rozstrzygnięciu procedury przetargowej i podpisaniu umów, Wspólnie Zamawiający przekażą Wykonawcy wszystkie dokumenty niezbędne do procedury zmiany sprzedawcy takie jak: pełnomocnictwo, dokument nadania numeru NIP, dokument nadania numeru REGON i inne wskazane przez Wykonawcę. Wspólnie Zamawiający przekażą również dane w wersji elektronicznej (Exel) każdego punktu poboru takie jak: adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki, numer NIP, numer REGON, kod URD, adres punktu poboru, grupa taryfowa, kod FPP, roczny wolumen energii elektrycznej, numer licznika, numer aktualnie obowiązującej umowy, numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego sprzedawcy. Energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać koncesję na obrót energią elektryczną zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. Z 2012 r. poz. 1059 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie i oświadczeniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 1.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 1.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 1.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 1.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1. Oświadczenia, że Wykonawcy: 1.1 zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń, 1.2. w przypadku przyznania im zamówienia, zobowiązują się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 1.3. uważają się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od daty otwarcia ofert, 1.5. pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczają, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień otwarcia ofert, -na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Każdy Wspólnie Zamawiający odrębnie zawrze umowę zakupu energii elektrycznej. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty: a) Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian ceny stawek jednostkowych w przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą stawki podatku VAT, akcyzy lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej Ustawy, wprowadzających dodatkowe obowiązki dla Wykonawcy związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej. W takich przypadkach cena jednostkowa energii elektrycznej zostanie odpowiednio zwiększona o kwotę uzasadnioną obowiązkami nałożonymi właściwymi przepisami. b) Zamawiający dopuszcza zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego w szczególności w przypadku zdarzeń losowych oraz zmian w strukturze organizacyjnej podmiotu. Wprowadzenie zmian którejkolwiek z osób, wymaga jedynie poinformowania na piśmie drugiej strony umowy. c) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru oraz zmian parametrów punktów poboru energii elektrycznej. d) Zmiana podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy, także w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego wtedy, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ. e) Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) - zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. f) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w części dotyczącej kwot wydatkowanych w latach 2014 i 2015, jednak bez zmiany kwoty przewidzianej w §6 pkt 1 umowy. g) Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne). 3.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy aneksu do Umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem pkt. 2 lit. b) i e). W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 4.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 5.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.