eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówUSŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, PRZY UL. ROBOTNICZEJ 12,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Mirków: USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, PRZY UL. ROBOTNICZEJ 12, 55-095 MIRKÓW, DZIAŁKA NR 252/24 i 252/26, AM 3, OBRĘB DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 261396 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, faks 071 3152578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO URZĘDU GMINY DŁUGOŁĘKA WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, PRZY UL. ROBOTNICZEJ 12, 55-095 MIRKÓW, DZIAŁKA NR 252/24 i 252/26, AM 3, OBRĘB DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą:Budowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Długołęka wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Długołęka, przy ul. Robotniczej 12, 55-095 Mirków, działka nr 252/24 i 252/26, AM 3, obręb Długołęka, gmina Długołęka we wszystkich, niżej wymienionych specjalnościach: a)konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; d) drogowej. 2. Inwestycja będzie realizowana zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiarami oraz umową podpisaną z wykonawcą inwestycji - których kserokopie stanowią załącznik do wniosku. 3. Zamawiający informuje, iż nie dokonał jeszcze wyboru Wykonawcy przedmiotowych robót budowlanych - postępowanie przetargowe jest w toku. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego min. czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) nad inwestycją polegającą na robotach budowlanych w zakresie: 1) budowa 2-kodygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku Urzędu Gminy o podstawowych parametrach technicznych: a) powierzchnia zabudowy - 1478,9 m2, b) powierzchnia całkowita - 2269,3 m2, c) powierzchnia użytkowa - 2169,2 m2, d) powierzchnia użytkowa parteru - 1240,6 m2, e) powierzchnia użytkowa piętra 928,6 m2 + 273,0 m2 tarasy, f) długość x szerokość - 46,73 m x 31,75 m, g) kubatura - 8 703,24 m3. 2) budowa pawilonu otwartego o powierzchni 107,3 m2, 3) budowa altany na odpady stałe o powierzchni 23,0 m2, 4) budowa powierzchni utwardzonych z kostki brukowej o powierzchni 3388 m2 w tym: a) parkingi - 1878 m2, b) ciągi piesze + droga pożarowa - 1510 m2, 5) budowa powierzchni biologicznie czynnych (zieleń) - 1451 m2. 6) zagospodarowanie terenu - oznakowanie poziome i pionowe dróg i parkingów, oświetlenie, oraz 7) wykonania robót przygotowawczych i robót ziemnych, 8) wykonania konstrukcji żelbetowych - fundamenty i ściany fundamentowe, 9) wykonania ścian zewnętrznych i wewnętrznych: konstrukcje żelbetowe ścian, nadproża, podciągi, słupy, wieńce; konstrukcje murowane ścian z pustaka ceramicznego 250/238 i 115/238 P+W, 10) wykonania żelbetowych stropów monolitycznych i sprężonych, innych stropów-schodów, 11) wykonania pokryć dachowych, 12) montowania stolarki okiennej i drzwiowej, 13) wykonania podłoża pod posadzki i podłogi oraz podłóg i posadzek (m.in. posadzki grysowe i kamienne, wykładziny z tworzyw sztucznych, podłogi drewniane,), 14) wykonania tynków wewnętrznych, okładzin wewnętrznych, sufitów podwieszanych, 15) malowania pomieszczeń farbami, 16) wykonania elewacji (okładziny z granitu, okładziny z blachy aluminiowej i tynki zewnętrzne), 17) zamontowania pozostałych urządzeń (tj. m.in. dźwigu osobowego, wyposażenia łazienek, ścian przesuwanych dźwiękoszczelnych), 18) zamontowania instalacji: a) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego - kotłownia olejowa; b) wodno-kanalizacyjnej, c) wentylacyjno- klimatyzacyjnej, d) elektrycznej, e) telefonicznej i komputerowej. 19) wykonania dróg, parkingów i chodników z kostki brukowej, 20) wykonania nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem organizacji ruchu, 5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy przedstawiają się następująco: 1) Wymagania dotyczące realizacji inwestycji, stwierdzenie wystąpienia wad wykonanych robót budowlanych a) inicjowanie na żądanie Zamawiającego narad koordynacyjno - technicznych związanych z realizacją inwestycji; b) uczestniczenie w co-miesięcznych naradach organizowanych przez Zamawiającego w siedzibie Urzędu Gminy Długołęka (o terminie narad Wykonawca powiadomiony zostanie pisemnie). W razie nieustalonej wcześniej z Zamawiającym nieobecności w dniu wyznaczonym na naradę Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od tej daty stawić się na naradzie u Zamawiającego - po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. c) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących c1) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, c2) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, c3) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, d) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót potwierdzonym wpisem do dziennika budowy: d1) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, d2) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynu?acja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, e) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót: e1) zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych/zamiennych, nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania Wykonawcy inwestycji wiążących poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i zamiennych, e2) pojawi się alternatywa dla rozwiązań projektowych będących przedmiotem wykonania przez Wykonawcę inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w sprawie zmian w projekcie. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Inspektor zobowiązany jest uzyskać zgodę autora projektu na dokonanie zmian, e3) zajdzie konieczność wykonania robót budowlanych niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji podjąć niezbędne kroki w celu zażegnania niebezpieczeństwa lub awarii. f) udział w przekazaniu placu budowy; g) kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą inwestycji, pozwoleniem na budowę, uzgodnieniami oraz z innymi, wymaganymi przez właściwe organy dokumentami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; h) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; i) obecność na placu budowy inwestycji minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, pisemne lub potwierdzone wpisem do dziennika budowy; j) przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów BHP i p/poż na placu budowy inwestycji; k) potwierdzanie zakresu faktycznie wykonanych robót budowlanych, poprzez sprawdzenie i opiniowanie kosztorysów powykonawczych (zamiennych), podpisanie protokołów (częściowych i końcowego) oraz wszelkiej innej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami oraz wymaganymi przez Zamawiającego; l) stwierdzenie wystąpienia wad w toku realizacji inwestycji oraz w trakcie obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonawcy inwestycji; m) potwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji w terminie do 5 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o usunięciu wady: m1) w toku realizacji inwestycji m2) wykazanych w protokole odbioru częściowego/końcowego m3) w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawcy inwestycji n) ścisła współpraca z Zamawiającym, gwarantująca prawidłową realizację inwestycji. 2) Wymagania dotyczące dokumentów, opinii, sprawozdań: a) kompleksowe zapoznanie się z następującymi dokumentami: a1) dokumentacją projektową, dotyczącą inwestycji (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi) potwierdzonym pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy; a2) specyfikacją istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane inwestycji i kosztorysem ofertowym wykonawcy inwestycji (po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru, w trybie przetargowym, wykonawcy inwestycji) zapoznanie się ww. dokumentami zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dnu podpisania umowy z Wykonawcą inwestycji; b) weryfikacja i zatwierdzanie zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzanego przez wykonawcę robót budowlanych pod kątem wykonanych przez niego robót budowlanych i uwzględnienie zaistniałych problemów w wykonaniu harmonogramów w sprawozdaniach, o których mowa w lit. k; c) Wykonawca inwestycji zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o ewentualnych zmianach koniecznych do wprowadzenia w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz do przedstawienia aktualnego harmonogramu w terminie do 7 dni od dnia ich zaistnienia zaakceptowanego przez Wykonawcę. d) sprawdzanie dokumentów budowy (m. in. księgi obmiarów, której formę z Wykonawcą ma uzgodnić Wykonawca inwestycji); e) pisemna akceptacja przygotowanych przez wykonawcę inwestycji instrukcji bhp i p.poż urządzeń; f) pisemne zatwierdzenie programu zapewnienia jakości opracowanego przez wykonawcę inwestycji, zgodnie z STWiORB oraz jego kontrola; g) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) zasad kontroli robót i jakości materiałów, przygotowanych przez wykonawcę inwestycji, zgodnie z STWiORB; h) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) materiałów, urządzeń, sprzętu służącego wykonawcy inwestycji do realizacji inwestycji; i) pisemne akceptowanie (przed odbiorem robót każdego etapu realizacji inwestycji): i1) geodezyjnych szkiców tyczenia i kontroli położenia obiektów, elementów, i2) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i3) instrukcji eksploatacji urządzeń sporządzonej przez producenta lub/i dostarczonej przez Wykonawcę inwestycji i4) instrukcji BHP i p.poż sporządzonych przez producenta lub/i dostarczonej przez Wykonawcę inwestycji, j) weryfikacja rozliczania inwestycji pod względem finansowym (m. in. poprzez pisemne zatwierdzanie składanych przez wykonawcę inwestycji faktur częściowych i faktury końcowej); k) obowiązkowe przygotowywanie comiesięcznych pisemnych sprawozdań o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia realizacji inwestycji, które Wykonawca powinien przewidywać, kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, z przebiegu oraz z realizacji inwestycji - obowiązek przekazania sprawozdania do 20-go dnia każdego miesiąca - w zakresie m.in.: k1) wskazania wszelkich zagrożeń, problemów, kolizji dotyczących inwestycji (m.in. w zakresie dotrzymania terminu wykonania, sprawnej realizacji inwestycji), k2) wskazania wszelkich niezgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, k3) wskazania wszelkich czynników mogących prowadzić do konieczności wprowadzenia zmian w umowie (zmiany merytoryczne, zmiany finansowe), l) sporządzanie przedmiotowych sprawozdań nie wyklucza pozostałych obowiązków bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji nadzorowanej inwestycji, a wynikających z treści pkt. 5 ust. 1, 2, 3 (jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przypadku gdyby w opinii Wykonawcy inwestycja nie była w żaden sposób zagrożona, jest on również zobowiązany do przygotowania sprawozdania, w którym powinien zawrzeć swoją opinię), m) obowiązkowe sporządzenie sprawozdania przy złożeniu faktury końcowej po zakończeniu inwestycji, zawierającego opis wykonanych czynności podczas pełnienia nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym; n) przygotowanie dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami itp. 3) Wymagania dotyczące odbiorów, przeglądów: a) sprawdzanie i udział przy odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub robót zanikających. Odbiór nastąpi w terminie do 5 dni od dnia dokonania wpisu przez kierownika budowy/kierownika robót w dzienniku budowy o gotowości do odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonanym przez Wykonawcę potwierdzonych odpowiednim protokołem i wpisem w dzienniku Budowy; b) udział w przygotowaniu oraz uczestniczenie przy próbach, rozruchach urządzeń i ich przebiegu, odbiorach technicznych, potwierdzonych protokołami: prób, rozruchów lub odbioru technicznego; c) udział w odbiorach częściowych przy zatwierdzaniu przez Wykonawcę faktur wykonawcy inwestycji oraz po zakończeniu poszczególnych etapów inwestycji, potwierdzonych protokołami odbiorów częściowych, d) udział w odbiorze końcowym robót budowlanych po otrzymaniu od Wykonawcy inwestycji wymaganych protokołów odbiorów technicznych urządzeń, atestów, świadectw jakości, aprobat technicznych, prób, rozruchów, lub świadectw dopuszczenia do użytku/stosowania, potwierdzonego protokołem odbioru. e) odbiory, o których mowa w lit. c i d odbędą się w terminie do 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia oraz dokonania wpisu w Dzienniku Budowy o gotowości do odbioru częściowego lub końcowego, f) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanej inwestycji w 13-tym, 25-tym, 36-tym miesiącu obwiązywania rękojmi i gwarancji na roboty budowlane oraz w 47 miesiącu obowiązywania umowy z Wykonawcą. O terminie przeglądów gwarancyjnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie; 6. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu, objętego inwestycją w ramach przedmiotu zamówienia, celem zapoznania się z warunkami realizacji inwestycji. Wizja powinna odbyć się w obecności pracownika Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę po upływie nie mniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert(z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 10) Oświadczenie, że w przypadku gdyby terminy ważności dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie we wskazanych branżach upływały przed dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed upływem tych terminów w/w dokumenty z przedłużoną datą ważności. 11) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy . 12) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 13) Oświadczenie, że Wykonawca: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (Zamawiający dopuszcza, w złożonym wykazie, przedstawienie kilku osób, których uprawnienia łącznie spełniają postawiony warunek); c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (Zamawiający dopuszcza, w złożonym wykazie, przedstawienie kilku osób, których uprawnienia łącznie spełniają postawiony warunek); d) drogowej. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę). 5) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: (usługę nadzorowania prac związanych z wykonaniem obiektu budowlanego użyteczności publicznej, wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu, o kubaturze minimum - 5 000 m3 i powierzchni użytkowej - minimum 1 400 m2). Za usługi odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w/w usług o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty (w/w wartość winna być uwzględniona w załączonych do oferty dokumentach np. referencjach, protokołach odbioru potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie). Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usług Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że usługi zostały wykonane zgodnie z zakresem oraz terminem umowy, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę po upływie nie mniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert(z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 10) Oświadczenie, że w przypadku gdyby terminy ważności dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie we wskazanych branżach upływały przed dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed upływem tych terminów w/w dokumenty z przedłużoną datą ważności. 11) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy . 12) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 13) Oświadczenie, że Wykonawca: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (Zamawiający dopuszcza, w złożonym wykazie, przedstawienie kilku osób, których uprawnienia łącznie spełniają postawiony warunek); c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (Zamawiający dopuszcza, w złożonym wykazie, przedstawienie kilku osób, których uprawnienia łącznie spełniają postawiony warunek); d) drogowej. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę). 5) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: (usługę nadzorowania prac związanych z wykonaniem obiektu budowlanego użyteczności publicznej, wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu, o kubaturze minimum - 5 000 m3 i powierzchni użytkowej - minimum 1 400 m2). Za usługi odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w/w usług o wartości brutto co najmniej 10% ceny brutto złożonej przez Wykonawcę oferty (w/w wartość winna być uwzględniona w załączonych do oferty dokumentach np. referencjach, protokołach odbioru potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie). Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usług Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że usługi zostały wykonane zgodnie z zakresem oraz terminem umowy, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (Punkt Informacyjny - parter Urzędu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie będzie finansowana ze środków unijnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.