Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Stare Miasto: Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego
do przewozu osób niepełnosprawnych
i 1 wózka inwalidzkiego
Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.:
Program wyrównywania różnic między regionami
Numer ogłoszenia: 261404 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i 1 wózka inwalidzkiego Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Fabrycznie nowy pojazd rok produkcji 2012, 2) Mikrobus 9 osobowy 3) Ilość sztuk - 1 4) Oferowany samochód musi spełniać normy emisji spalin zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich (EURO 5), tj. emituje maksymalnie: - tlenek węgla (CO) 500mg/km - tlenków azotu (NOx) 180mg/km - łącznie węglowodorów i tlenków azotu (THC + NOx) 230mg/km - masa cząstek stałych (MP) 5,0/4,5 mg/km 5) Miejscem dostawy - odbioru samochodu będzie siedziba Zamawiającego. Wykonawca dostarczy samochód na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest powiadomić z dwudniowym wyprzedzeniem Zamawiającego o planowanym terminie dostawy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego. 6) Numer Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 34-11-52-00-8 3.1. Typ nadwozia: 1) kombi, przeszklony, 2) tylne drzwi z oknem, podnoszone lub dwuskrzydłowe 3) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym Tapicerka materiałowa o wysokiej wytrzymałości na przetarcia i zabrudzenia. 3.2. Układ napędowy: 1) pojemność silnika min. 1,9 diesel z turbodoładowaniem, norma EURO 5, 2) moc silnika - min. 110 KM, 3) rodzaj paliwa - olej napędowy 4) skrzynia manualna 6 biegowa + bieg wsteczny 3.3.Wyposażenie min. samochodu: 1) Wspomaganie układu kierowniczego 2) Immobiliser 3) Centralny zamek z zabezpieczenie sterowany pilotem 4) ABS 5) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 6) Światło przeciwmgielne z tyłu 7) Klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej 8) Ogrzewanie kabiny kierowcy i przestrzeni pasażerskiej 9) Przeszklenie przedziału pasażerskiego - szyby przyciemniane lub rolety przeciwsłoneczne 10) Trzecie światło STOP 11) Podwójne siedzenie obok kierowcy 12) Drugi rząd siedzeń - 3 miejscowy 13) Trzeci rząd siedzeń - 3 miejscowy 14) Radio CD z instalacją radiową i głośnikami 15) Szyby przednie sterowane elektrycznie 16) Ogrzewane tylne szyby z wycieraczkami 17) Wyposażenie pojazdu w trójkąt, gaśnicę, apteczkę, chlapacze przeciw błotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, 18) Punkty mocowania pod bagażnik dachowy 19) Dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych - 4 komplety 3.4. Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych: 1) wyposażony w tylnej części pojazdu w lekki podjazd składany umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim o nawierzchni antypoślizgowej, 2) możliwość przewozu 9 osób lub 6 z zamontowanym wózkiem, 3) komplet pasów zaczepnych do mocowania wózków, 4) komplet pasów biodrowych, 5) zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózków na podłodze, 6) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych 7) homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy, KRS). 8) Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu 3.5. Warunki gwarancji (minimum wymagane - licząc od dnia zakupu): 1) gwarancję mechaniczną na okres 24 miesięcy i na powłokę lakierniczą na okres 24 miesięcy bez ograniczenia limitu przebiegu kilometrów; 2) na perforację nadwozia 96 miesięcy; 3) oferowany przez Wykonawcę samochód powinien spełnić warunki, od których właściwe przepisy prawa, w tym ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu. 4) Certyfikat na pasy bezpieczeństwa 5) Pełna dokumentacja w języku polskim 6) Dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) przedłożą akceptowany wzór umowy opracowany przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - potwierdzeniem tego warunku będzie akceptowany wzór wg załącznik nr 3 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) wystąpienia zdarzeń losowych, 2) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) 3) zmian wynikających z przepisów podatkowych. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch nowych samochodów z napędem na 4 koła
- "Zakup autobusu mikrobusu 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dofinansowanego ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" obszar D
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa pojazdu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Kargowa II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.