eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w parterze budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1. Znak sprawyZP/DOA/5/PZ/45/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Katowice: przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w parterze budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1. Znak sprawy: ZP/DOA/5/PZ/45/14
Numer ogłoszenia: 261422 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego , ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w parterze budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1. Znak sprawy: ZP/DOA/5/PZ/45/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczenia w budynku w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1 zgodnie z projektem głównym pt. Projekt przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1 wraz z pozwoleniem na budowę nr 245/2013 z dn. 26.09.2013 oraz projektem zmian pt. Projekt przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na punkt obsługi pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1- ZMIANA wraz z zmianą pozwolenia na budowę Decyzja nr 23/2014 z dn. 10.06.2014 r.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze:
- zabezpieczenie terenu budowy
2) Roboty rozbiórkowe:
- demontaż ścianek działowych
- demontaż posadzek
- wybicie otworów pod przejścia wentylacji
3) Roboty montażowe:
- montaż i demontaż rusztowań
- montaż stolarki drzwiowej
- montaż balustrad
- montaż elementów wyposażenia łazienek
- montaż sufitów podwieszanych
- montaż ścianek działowych nowego podziału funkcji
4) Roboty tynkarskie:
-wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych na ścianach
5) Roboty instalacyjne:
- wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych nowych instalacji elektrycznych
- wykonanie nowej instalacji wod. -kan.
- wykonanie nowej instalacji c.o.
6) Roboty zabezpieczające
- zabezpieczenie stropów pod względem p-poż
7) Roboty budowlane
- wykonanie nowych posadzek
8) Roboty porządkowe:
- uporządkowanie terenu po wykonaniu robót
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą szczegółowej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załączniki nr 6 i nr 7 do SIWZ:
a) zał. nr 6 do SIWZ
- Projekt przebudowy i zmiany użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1 obejmujący:
a) Projekt budowlany
b) Pozwolenie na budowę nr 245/2013.
b) zał. nr 7 do SIWZ
- Projekt przebudowy i zmiany użytkowania pomieszczeń kwiaciarni na Punkt Obsługi Pasażera KZK GOP w Chorzowie ul. Rynek 8/1-ZMIANA obejmujący:
a) Projekt budowlany
b) Przedmiar robót
c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
d) Pozwolenie na budowę nr 23/2014 r. zmieniające pozwolenie nr 245/2013.

Uwagi!
1. W związku ze zmianą wymagań parametrów technicznych urządzeń będących wyposażeniem szafy SK1, Zamawiający rezygnuje z wyposażenia jej w następujące urządzenia: serwer 1TB, przełącznica telekomunikacyjna, centrala telefoniczna. Pozostałe elementy szafy SK1 pozostają na jej wyposażeniu i nie ulegają zmianie. W związku z powyższym w Przedmiarze robót instalacji elektrycznej zostają wykreślone: z tabeli Kosztorys inwestorski pozycje nr: 4.11, 4.15 oraz z tabeli Zestawienia materiałów pozycje nr: 2, 51.
2. Zamawiający we własnym zakresie wykona przyłącze energetyczne zgodnie z Warunkami Przyłączenia do sieci nr 13-07-2013 z dnia 17.07.2013 r. W związku z powyższym w Przedmiarze robót instalacji elektrycznej zostają wykreślone z Kosztorysu inwestorskiego pozycje nr: 2.4, 2.6, 2.7, 2.8. Zamawiający przewiduje punkt poboru energii elektrycznej z tymczasowo usytuowanej skrzynki rozdzielczej w planowanym pomieszczeniu biurowym. W związku z powyższym należy przewidzieć mufę kablową łączącą kabel zasilający tablice TR1 z kablem zasilającym tymczasową skrzynkę rozdzielczą na placu budowy.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z kompleksową dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
1.4. Zastosowane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiORB szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i STWiORB.
1.5. Szczegółowy harmonogram robót, zgodny z postanowieniami Umowy, Wykonawca przygotuje w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie wykorzystywany podczas realizacji przedmiotu Umowy.
1.6. W ramach niniejszego zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy,
c) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich,
d) Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
e) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie przewidzianym w Umowie,
f) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu Umowy,
g) Ponoszenie konsekwencji prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji (bez akceptacji Zamawiającego),
h) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
1.7. Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty ostatecznego (końcowego) odbioru wszystkich robót objętych umową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 250.000 zł brutto każde (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł); za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych, przebudowie lub budowaniu nowych obiektów obejmujących branże: budowlaną, sanitarną oraz elektryczną.
      Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm./, w zakresie:
      - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego,
      - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego,
      - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego,
      UWAGI!
      1. Jedna osoba może spełniać wszystkie powyższe wymagania.
      2. Osobą/kandydatem na stanowiska wymienione powyżej może być obywatel państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który nabył prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
      Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie sytuacji finansowej, przez co Zamawiający rozumie, że Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł).
      Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby tych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych.
2. Wykaz - Załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
3. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Mają odpowiednio zastosowanie terminy wystawienia dokumentów określone w pkt III.4.3.
5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) każdy z Wykonawców oddzielnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przedstawić dokumenty wymienione w pkt III.4.2.
b) warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełniać wspólnie. W tym celu w odniesieniu do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt III.4.1., Wykonawcy mogą złożyć wspólnie jeden dokument,
c) każdy z Wykonawców musi złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt III.4.4., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) Zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy będących następstwem:
a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowo - kosztorysowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.
b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy.
c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy.
2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy ( np. urzędowa stawka podatku VAT ).
3) Zmiany wynikające ze zmniejszenia wynagrodzenia w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenie rozwiązań lub robót zamiennych o niższej wartości niż przewidziana w dokumentacji i ofercie cenowej.
4) Zmiany wynikające z wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.
5 ) Zmiany wynikające z zastosowania materiałów innych niż wskazane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej, ale o lepszych parametrach technicznych i pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/modules.php?name=ogloszenia_biezace
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, I piętro, pokój 138 (Wydział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, parter, pokój 014 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.