Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Białystok: Wykonanie odwodnienia w m. Oleszkowo w ciągu drogi powiatowej Nr 1420B od km rob. 0+035 do km rob. 0+054
Numer ogłoszenia: 26142 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax (085) 740-22-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwodnienia w m. Oleszkowo w ciągu drogi powiatowej Nr 1420B od km rob. 0+035 do km rob. 0+054.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zakres robót - roboty rozbiórkowe ( nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchnia z brukowca, krawężniki betonowe) - roboty ziemne - roboty odwadniające ( kanalizacja deszczowa o śr. rur 315mm, przykanaliki o śr. 200mm, studzienki ściekowe, studnie rewizyjne o śr. 1,2m) - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 25cm - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o uziarnieniu 0/16 gr. 4cm, - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm, - humusowanie z obsianiem skarp gr. 10cm - ułożenie przepustów rurowych plastykowych śr. 40cm - oczyszczenie rowów z namułu - wykonanie rowów - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie betonowej - wykonanie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm - ustawienie obrzeży betonowych 20x6cm - wykonanie wjazdów i wyjazdów z betonowej kostki brukowej o gr. 8cm Termin wykonania robót: 30.05.2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ww ustawy ; - dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania; -dysponują odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - geodeta uprawniony do wykonywania pomiarów geodezyjnych (na okres realizacji robót); - posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe : - muszą zrealizować w ciągu ostatnich 2 lat min. 2 porównywalne zadania (remont lub budowa obiektu mostowego) poświadczone referencjami od Zamawiających; - dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym); - posiadają lub mają dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia ; - udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące ; - posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodne z: - załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729)i obowiązującymi przepisami; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów przedstawionych i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem - na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy o zamówieniach publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w okresie trwania robót) 4. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 5. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) oraz dane geodety. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia 6. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego źródeł jego pozyskania 7..Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem z referencjami od poprzednich Zamawiających. 8. Dane dotyczące podwykonawców (jeżeli są przewidziani) i zakresu powierzonych im części zamówienia - wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 9. Dane dotyczące laboratorium, które Oferent posiada lub do którego będzie miał dostęp; 10. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót 11. Wniosek składany przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków z punktu 3 z tym, że dokumenty z punktów 3.1,3.2,3.3 powinny być przedstawione przez każdy podmiot oddzielnie pozostałe warunki muszą być spełnione przez oferentów wspólnie b) musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkie strony ; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; d) zawierać umowę pro forma, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek wraz załącznikami można uzyskać na stronie internetowej Zamawiajacego.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2025 roku.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart sportowych na terenie miasta Białystok i województwa podlaskiego dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie realizacji przekazów pocztowych ze świadczeniami pieniężnymi na rzecz MOPR w Białymstoku
- "Usługa organizacji i realizacji 10 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 5 szkół podstawowych z subre-gionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju ..."
- Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Białostockiej -ZK-DZP.262.114.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty chodników oraz inne prace naprawczo-remontowe na nieruchomościach niezabudowanych na terenie działania Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ
- Remonty chodników na terenie Gminy Grójec oraz chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2025 r.
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Budowa drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Nasielsku
- Roboty awaryjne na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Tymbark
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.